revisie voorvork anyone?

el SIk

MF'er
14 apr 2006
79
0
Lelystad
De linker voorvorkpoot van m'n oud type electravork is al geruime tijd flink versleten. Ik rij nu zelfs al met voorspatbord als stabilisator om het klapperen tegen te gaan. Een poos terug heb ik al nieuwe bussen en een keerring gescoord maar ik kan geen toko vinden die de revisie uit wil voeren!?

Dus, weet iemand nog een bedrijf ( liefst in de buurt van Lelystad ) die dit klussie wil klaren? Het is alleen de arbeid, de materialen heb ik dus al.

Thanks folks
 
De linker voorvorkpoot van m'n oud type electravork is al geruime tijd flink versleten. Ik rij nu zelfs al met voorspatbord als stabilisator om het klapperen tegen te gaan. Een poos terug heb ik al nieuwe bussen en een keerring gescoord maar ik kan geen toko vinden die de revisie uit wil voeren!?

Dus, weet iemand nog een bedrijf ( liefst in de buurt van Lelystad ) die dit klussie wil klaren? Het is alleen de arbeid, de materialen heb ik dus al.

Thanks folks
Doe je toch zelf .Nog geen uur per poot. })

En een HD klappert niet .Die laat hoogstens horen dat ie eraan komt.Whahahaha!! _O- _O-
 
Heb net met die toko in Hasselt gebelt maar ze waren al dicht. Probeer het morgen weer. Thanks voor de tip!
 
kijk, als je met geen mogelijkheid die oude bussen eruit krijgt zal er even iemand anders aan te pas moeten komen.
 
Helaas, die toko in Hasselt doet dit niet meer. Ze hebben de apperatuur een keer uitgeleend en niet meer terug gekregen??? Whatever.
Nieuwe suggesties zijn welkom!
 
Nu zit ik me toch al een hele tijd af te vragen wie van de HD-rijders el Sik kan helpen ??
Wat mij betreft nada, ben bijna a-technisch; maar er zijn toch genoeg bouwers, verbouwers etc. die hem toch moeten kunnen helpen, zelf is hij niet onbekwaam.

Weet trouwens nog niet eens wat "hohnen" is, ken wel iemand die Hohnen als familienaam heeft, maar als hij het daar mee moet doen _O-


Mis trouwens de laatste tijd Danny, wie weet iets ?

O ja, el Sik, wens je toch heel veel suc6 met je voorvork. :W
 
Helaas, die toko in Hasselt doet dit niet meer. Ze hebben de apperatuur een keer uitgeleend en niet meer terug gekregen??? Whatever.
Nieuwe suggesties zijn welkom!

full
 
Die Angel in Biddinghuizen is geen Angel meer maar dat terzijde. Ook hij moet dit werk uitbesteden en dan betaal je altijd dubbel. Ik probeer vanmiddag Willem Been wel even. Die reviseert volgens mij wel alles zelf. Alleen heb ik geen ervaring met hem en de ervaringen van anderen zijn wisselend.

Thanks Swagman for the good words
 
Terug
Bovenaan Onderaan