Revisiebedrijven Zuid-Holland

Joris_R6

Die hard MF'er
13 jun 2004
295
0
Hallo mensen, kent een van jullie nog een goed (en goedkoop) motorrevisiebedrijf in Zuid-Holland. Het liefst moeten ze ook kunnen uitboren tot meer cc`s. Thanks!
 
Het gaat hier om een GS500 met zo`n 80.000km. Ik wil het motorblok laten reviseren en het liefst overmaat zuigers erin zetten. Wat gaat me dat kosten, als ik ook de distributieketting, klepseals, koppelingsplaten, etc. wil laten vervangen? Ongeveer?
 
1418arrows.jpg
 
Dat wou ik dus ook zeggen:
Stolk in Rotterdam,

Dotterbloemstraat 30
3053JV Rotterdam
Tel: 010 4185090

is een industrie terreintje achter in Rotterdam-schiebroek

goeie toko, doet ook oud engels etc etc.
Breng mijn spullen daar al jaren.
Hij heeft al mijn blokken geschikt gemaakt voor loodvrij bijvoorbeeld
 
Indredaad Stolk in de Dotterbloemstraat, als hij nog bestaat tenminste. Ik heb een aantal jaar geleden daar een een cylinder op laten boren en toen vertelde hij dat hij geen opvolging had, dus dat het vanzelf zou stoppen. Prijs is goed en het afgeleverde werk zeer zeker.

Anders bij De Sutter in Nieuwerkerk a/d IJssel. Even vragen naar Jean Paul Borst.

Wat je altijd kunt doen is, na prijsopgave, vragen of het zonder bon kan. Scheelt weer 20% en erbij zeggen dat je geen haast hebt. Dan doen ze het in een leegloop uurtje. Ingeplanned werk kost altijd geld moet je maar rekenen.

Suc6

Gr,
Brio uit Waddinxveen.
 
Uitboren, wordt alleen gedaan bij versleten cylinders dacht ik, zodat er een overmaatse zuiger in past. Maar of dat echt meer vermogen oplevert betwijfel ik. Mischien op je rekenmachine 3 cijfers achter de komma.
Voor de pk moet je het niet doen. Kost aanzienlijk veel geld voor de (extra) pk's die je ervoor terugkrijgt.
Gr,
Henk
 
Uitboren, wordt alleen gedaan bij versleten cylinders dacht ik, zodat er een overmaatse zuiger in past. Maar of dat echt meer vermogen oplevert betwijfel ik. Mischien op je rekenmachine 3 cijfers achter de komma.
Voor de pk moet je het niet doen. Kost aanzienlijk veel geld voor de (extra) pk's die je ervoor terugkrijgt.
Gr,
Henk
Meer CC = meer vermogen :?

Lijkt mij hoor :X
 
wat kost reviseren eigenlijk?

Wat kost een motor? ..... :+

Het is maar net in hoeverre de motor gereviseerd moet worden, wil je een hele revisie (alles uit elkaaren nameten enz. reken dan op 3000 euro (bij een dealer)wil je alleen het probleem opgelost hebben (schakelprobleem,gebroken klep oid) is het afhankelijk wat er precies defect is en vervangen moet worden.

Dus ik denk dat je je vraag iets gerichter moet stellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan