revisiekit

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.117
8.242
Assen
de zuigers/cylinders van mijn ural zijn versleten, kan iemand me an een nieuw setje hellepe?
meel dan a.u.b naar m'n meeladres...
 
de zuigers/cylinders van mijn ural zijn versleten, kan iemand me an een nieuw setje hellepe?
meel dan a.u.b naar m'n meeladres...

Heb bij de "oostduitsers" (zijn Letten en Polen ;) )op Vehikel een set gekocht van cilinders, zuigers, veren, pistonpennen en borgringen voor 180 euri's.
Ben er nu pas aan klaar mee, schoonmaken kost wat tijd :)
Ga er van de week mee naar een revisie bedrijf om op te meten en evt. te honen.
Zijn nieuw maar dat had je al begrepen de maat is 77.96 en het is een joop zeik-klepper :)
 
5 tot 7 maart mogen we weer buiten spelen.

Handig, net voor de volgende OBT, nog snel even onderdelen scoren onderweg naar Noord Holland :P .
 
nee nog geen tijd gehad, ikmwil ook geen paltte zuigers er meer in, misschien dat ik eits ga zoeken wat erin past..
vraag me wel af of verschil in gewicht van de zuigers niet voor onbalans kan zorgen..
 
Nee zondag zit je in Noord Holland

:] :o :}

nee nog geen tijd gehad, ikmwil ook geen paltte zuigers er meer in, misschien dat ik eits ga zoeken wat erin past..
vraag me wel af of verschil in gewicht van de zuigers niet voor onbalans kan zorgen

Als links en rechts even zwaar zijn niet })
kijk ff op deze site staat een hele lijst met zuigers en met maten http://www.russentreiber.2xs.de/
Fiat zuigers schijnen nog al eens gebruikt te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan