Rev'it goede kleding? (textiel)

Goretex zal best goed zijn, maar om 450 e voor alleen een broek neer te leggen |(
Mijn Rev-It broek zit ook prima en daar komt ook geen druppel doorheen, die was 100 e.

Ik weet niet hoe je aan dat soort prijzen komt, maar je kunt heel wat goedkoper een Goretex broek kopen.
Ik had ook zo'n broek voor 100 Eurie (geen Rev 'it, Lookwell). Die was inderdaad helemaal waterdicht, zeker wel een jaar...... Dat ik die broek altijd zo snel mogelijk moest uittrekken als ik van de motor afstapte omdat het ding een sauna-effect gaf, och......

Maar uiteindelijk was 100 Eurie voor die broek een stuk duurder dan m'n Goretex broek (een Dane, 240 Eurie) waar ik nu al ruim 3 jaar mee doe. Deze broek zit beter, heeft betere bescherming, kan ik binnen gewoon aanhouden zonder dat m'n spijkerbroek in een paar minuten zijknat wordt en is nog steeds waterdicht.
 
Ik heb met revit veel problemen wat betreft duurzaamheid gehad: een vreselijk lekkende broek, veel te snel versleten klitteband op de jas en winterhandschoenen die na 3000 km uit elkaar vielen. Eea is uiteindelijk wel netjes onder reparatie verholpen en met het eindresultaat ben ik heel tevreden. De kleding zit erg fijn en is lekker warm. Ik heb de jas zelfs een tijdje gewoon als winterjas gebruikt en dat ging prima.
 
Ik weet niet hoe je aan dat soort prijzen komt, maar je kunt heel wat goedkoper een Goretex broek kopen.
Ik had ook zo'n broek voor 100 Eurie (geen Rev 'it, Lookwell). Die was inderdaad helemaal waterdicht, zeker wel een jaar...... Dat ik die broek altijd zo snel mogelijk moest uittrekken als ik van de motor afstapte omdat het ding een sauna-effect gaf, och......

Maar uiteindelijk was 100 Eurie voor die broek een stuk duurder dan m'n Goretex broek (een Dane, 240 Eurie) waar ik nu al ruim 3 jaar mee doe. Deze broek zit beter, heeft betere bescherming, kan ik binnen gewoon aanhouden zonder dat m'n spijkerbroek in een paar minuten zijknat wordt en is nog steeds waterdicht.

Motoport, stond een heel rekje Goretex. Mooi spul hoor, maar de prijzen begonnen vanaf 250 e tot 500 e. En de mooie winterbroeken waren 450 euro. Dus zodoende!
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe je aan dat soort prijzen komt, maar je kunt heel wat goedkoper een Goretex broek kopen.
Ik had ook zo'n broek voor 100 Eurie (geen Rev 'it, Lookwell). Die was inderdaad helemaal waterdicht, zeker wel een jaar...... Dat ik die broek altijd zo snel mogelijk moest uittrekken als ik van de motor afstapte omdat het ding een sauna-effect gaf, och......

Maar uiteindelijk was 100 Eurie voor die broek een stuk duurder dan m'n Goretex broek (een Dane, 240 Eurie) waar ik nu al ruim 3 jaar mee doe. Deze broek zit beter, heeft betere bescherming, kan ik binnen gewoon aanhouden zonder dat m'n spijkerbroek in een paar minuten zijknat wordt en is nog steeds waterdicht.




IK RAAD IEDER OOK DAINESE AAn :Y

vind toch dat de bescherming het belangerijkste is,
mss betaal je een beetje meer, maar een mercedes betaal je ook meer dan een fiat,
en het verschil merk je degelijk.
Mercedes gaat ook langer mee dan fiat
Mercedes is ook veiliger dan fiat
Mercedes heeft ook een hogere 2dehands waarde dan fiat
Mercedes heeft ook meer kwaliteit dan fiat
....

En hier is het ook hetzelfde :W
 
ahya en als je ergens het merk BÜSE tegenkomt blijf daar helemaal van weg,
hebben namelijk allemaal fabrieksfout in het steekwerk, zijn ze pas te weten gekomen,
waarvan een vriend slachtoffer was, na een beetje regen komt bijna alles los!
 
Goretex zal best goed zijn, maar om 450 e voor alleen een broek neer te leggen |(

Mijn Rev-It broek zit ook prima en daar komt ook geen druppel doorheen, die was 100 e.

Eigenlijk moet je idd de verschillende zaken in de gaten houden. Maar ik kan je vertellen .

psst.. By Heine Gericke hebben ze elk jaar rond feb-april een voorjaars uitverkoop. Dan zijn de goretex jasse/broeken 50 procent korting. Daar heb ik mijn slag kunnen slaan. Heb daar een compleet gore pak gescoord voor 435 euries! En dan nog van de 2006 collectie. Helaas was de Goretex XCR pak niet afgeprijst.

Dus Goretex hoef niet te duur te zijn Als je maar goed rond kijkt. Ik heb er een jaar op moeten wachten maar t was t wachten zeker waard.

Helaas dat ze niet van dianese en.of Revit zulke aanbiedingen/ nog niet gezien afgelopen jaren.
 
ja oma... :P

even over kwaliteit gesproken. waarom zegt iedereen dat revit geen top is, maar ook niet slecht? waarom is bijv dainese beter of waarom is probiker slechter? revit is niet echt goedkoop merk, ontwerp is geweldig (ze maken echt mooie spullen) en afwerking is ook helemaal top. waarvan die uitspraken dan???
 
Ben zelf in bezit van het GP 5 jack en broek, het pak zit prima en is verstelbaar op meerdere plaatsen.
Het is alleen niet echt geschikt om er nog veel kleding onder te dragen , daarmee bedoel ik dan spijkerbroek en een dikke trui ofzo.
Aangezien ik er toch altijd thermo onder draag is dat voor mij geen probleem, vwb regen houd het aardig lang stand maar word toch nat bij armen op den duur. dan praat ik over een uur in stromende regen.
Slijtvastheid is ok ,na een schuiver met 45 km geen naden los of doorgeschuurd.
Prima merk tegen prima prijs, en ja wil je echt droog blijven koop gewoon een regenoveral erbij hoef je ook geen duur gore-tex te kopen ,tis maar wat je wil..
 
Rev'it heeft ook gewoon kleding in verschillende prijsklassen.... maar 1 ding is zeker: ze maken mooi en goed spul! Aan de kwaliteit mankeert niks.
 
ik heb over rev'it weinig te klagen behalven de ritsen: hangertjes breken bij mij snel af
2 broeken en m'n jas al

M'n V12 jas begint nu na 4 jaar er eindelijk de brui aan te geven qua waterdichtheid
mag ook wel, zo netjes ben ik er niet mee omgesprongen
 
Laatst bewerkt:
Als je ziet hoe vaak Randy de Pineut valt met zijn Rev'it pak zonder een schrammetje op te lopen dan zou je denken dat het wel goede pakken zijn ;)

102996.jpg
 
Heb een Rev-It leren jas, al een jaar of 10.

Ook al een keer mee ge-High-Sidert.
Paar krasjes op het leer, naden 100%.

Ik rij er nog steeds mee.

Zou ik weer hetzelfde merk kopen (als de prijs OK is)
YES, goede spullen!
 
Rev'it is goed spul. Het kan altijd beter en duurder, da's waar maar de vraag was of Rev'it aan te raden is: ja. En dat baseer ik op een langeduurtest van een Rev'it pak van zo'n 70.000 km door alle mogelijke weertypen en inclusief twee schuivertjes. Pak is goed afgewerkt en blijft warm en waterdicht. Heb vorige week een nieuw pak gekocht bestaande uit een Rev'it Gradient jas gekocht en een nieuwe broek ook van Rev'it.

Hierboven vergelijkt iemand merken kleding met Mercedes en Fiat: als je het zo bekijkt is Rev'it op zijn minst een Volkswagen (zeker als je prijs/kwaliteit verhouding bekijkt).
 
Laatst bewerkt:
Na passen van veel jassen was voor mij de ReVit die met de beste pasvorm en de mouwen waren niet te lang!
Ik draag de jas nu een jaar of 4 en hij bevalt nog steeds goed.
Waterdicht is hij niet echt (meer) en hier en daar komt de rubbercoating in de nek wat los.
Ritsen en klittebandsluitingen zijn nog steeds prima.
 
Ik ben afgelopen zaterdag bij motozoom geweest en ik heb daar een motorjas en motorbroek van rev'it gepast (textiel). Ik vond het goed zitten en ik het leek me goede kleding.
Nu hoorde ik van sommige dat dit toch niet echt geweldige kleding is...
Nu begin ik te twijfelen of ik het zal nemen...

Zijn er mensen die kleding van rev'it hebben of hadden?

En welke kleding raden jullie mij anders aan? (Textiel)

Alvast bedankt voor de reacties! :}
Ik heb een rev'it jas+broek combo
heb geen idee meer wat de naam ervan was...
Het was redelijk duur (voor student-termen dan) 340 euro geloof ik voor de combo, maar het bevalt SUPER, SUPERgoed. Als iemand een foto met flits van me maakt met het pak aan zie je die reflectiestukjes supergoed, dus qua veiligheid is het een pre. Verder vind ik het pak erg lekker zitten, de jas is zonder wintervoering echter 'net iets te koud' om in de zomer met een tshirt onder te zitten (dus doe meestal een tshirt+polo aan). De broek is prima, alleen als ik hem in mijn laarzen doe (Sidi's dus die mogen gezien worden toch? *O* ) kruipt hij een beetje omhoog, hadden ze beter zo'n voetstukje onder kunnen maken (die je onder de zool van je voet doet zodattie niet omhoog kruipt)

pak enigszins zichtbaar: http://img.photobucket.com/albums/v432/furiouz/DSC00353.jpg

Succes met je aankoop, hoop dat hij je even goed gaat bevallen als mijn pak mij deed!
 
Laatst bewerkt:
Als je ziet hoe vaak Randy de Pineut valt met zijn Rev'it pak zonder een schrammetje op te lopen dan zou je denken dat het wel goede pakken zijn ;)

[afbeelding]
Inderdaad wel een goed voorbeeld. ;) Heb zelf ook een leren combo van rev'it. De Replica en dat zit perfect en voelt gewoon goed aan.
 
Ik heb zelf ook een Rev'it jas en broek... en schoenen *D

Heel tevreden, alles zit perfect, warm in de winter, lekker fris in de zomer dankzij die ritsen die je kan openen voor wat meer luchtdoorstroming. Voorlopig een half textiel-leder jas en broek... 2delig pak is voor volgend jaar....

momenteel dus...

FJL027_1010.jpg


FPT017_0011_M.jpg


FBR002_0010.jpg


En binnenkort
FCL012_1600.jpg


Greetz
B
 
Heb een Rev'It textiel combi, maar die jas is dus echt niet waterdicht!

Mijn 1e jas heb ik teruggebracht en die zou worden opgestuurd voor "onderzoek" en als die inderdaad niet waterdicht zou zijn, zou ik een nieuwe krijgen.
Lang verhaal, maar kwam er op neer dat ze m'n jas na 4 weken niet meer konden vinden en ik een nieuwe kreeg.

Laatst tijdens een paar daagjes sturen in Duitsland bleek deze jas ook niet waterdicht te zijn, dus ga hier ook maar weer mee terug. Ook al heb ik van deze dus geen bon :(

Het gaat om een Rev'It X-Treme trouwens... broek heb ik geen problemen mee gehad nog gelukkig.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Rev'It 3 seizoenen jas met drie lagen. De buitenkant is deels leer deels textiel. Wat zwaar voor een mooi-weer-jas, maar wel redelijk luchtig. Kan bovendien nog twee ventilatie ritsen openen op de bovenarm. De tweede laag is het membraam dat voor wind- en waterdichtheid moet zorgen. Dat gaat over het algemeen goed. Als je lang in de regen rijdt (>uur) dan wordt je bij de ellebogen en op je buik nat. Daar zit het membraam wat gevouwen, waardoor het dan toch wat lekt. De derde laag is een isolatie vestje. Goed voor de zomer. 8-) Was echter niet goedkoop €320.
Als het echt koud wordt of nat, dan neem ik mijn Evolution. Die heeft mij vorig jaar nog niet in de steek gelaten. Ik heb daar toch echt mee "onderwater" gereden. :}
 
Rev'it vest heb ik en handschoenen
vest = ok
handschoenen = niet ok en heb al van meerdere mensen gehoord dat de handschoenen de wensen overlaten slijten verschrikkelijk hard log'os zijn eraf begint te pluizen op de zachte delen en binnenkant komt los...
 
Terug
Bovenaan Onderaan