Rev'it GTX Defender jas Goretex maat XXL

uiterwijk

Rookie
10 feb 2010
2
0
Wegens te groot te koop: Rev'ít GTX Defender jas maat XXL grijs. Model is nog nieuw te koop (Defender Pro). Dit is een wat oudere versie. Let op: in de linkermouw zit een kleine winkelhaak. Jas is helemaal waterdicht door het goretex-membraan.

Al jaren is de Defender jas de eerste keus voor adventure-rijders overal ter wereld. De Defender Pro GTX bouwt voort op dat succes. De 2-lagen constructie bestaat uit high-tech materialen, is lichtgewicht, waterdicht en extreem schuurbestendig. Het uitneembare GORE-TEX® membraan maakt deze jas geschikt voor iedere weersoort. De gecertificeerde protectoren bij de schouders en ellebogen en de schuurbestendige buitenlaag dragen allemaal bij aan jouw veiligheid. Je kunt de jas verder upgraden dankzij zijn voorbereidingen voor de Adventure nek brace.

Outershell PWR|shell 750D met Teflon® coating | neopreen
WP Uitneembare GORE-TEX® voering met Grid Backer technologie
Protection EN-1621-1 CE bescherming | rugprotector insert – type RV
Visibility gelamineerde reflectie
Composition 100% Polyamide
Fit tour pasvorm | standaard
Adjustability UTA | tab | flexisnap | in hoogte verstelbare verstelbanden | verstelriempjes | Rits op de zoom | V-flap met rits
Ventilation VCS | panel | VCS | zippers
Features stretch gedeeltes | verstelbare protectorzakken | voorbereid voor Challenger verkoelend vest | Voorbereid Connector HV vest | Voorbereid voor Adventure nek brace | collar hook | aero cool 3D mesh | korte en lange verbindingsrits
Pockets waterproof opbergzakken | steekzakken | XL opslagzakken | hand warmer zakken | Mouwzak | binnenzakken | documentzak | Verborgen zak

Via onderstaande tabel kun je jouw maat vertalen naar een motorjas van REV'IT. Maattabellen blijven altijd een indicatie voor een maat. Jouw perfecte maat is afhankelijk van vele aspecten. De maatinformatie hieronder wordt verstrekt door de fabrikant en garandeert geen perfecte pasvorm. Dus mocht je twijfelen, is passen altijd beter.

En neem bij twijfel of vragen even contact met mij op, ik help je graag verder!

MAAT HERENMAAT A. BORSTOMVANG B. TAILLE C. HEUPOMVANG
XXL 56-58 113-118 103-110 115-120

Oksel tot oksel maat 71 cm! Dit is de buitenjas. Daar kunnen dus twee jassen in. Het goretex-membraan en de wintervoering.

Met vriendelijke groeten,
Rik Uiterwijk
 

Bijlagen

  • $_86 (1).JPG
    $_86 (1).JPG
    50,4 KB · Weergaven: 15
  • $_86 (2).JPG
    $_86 (2).JPG
    53,2 KB · Weergaven: 19
  • $_86 (3).JPG
    $_86 (3).JPG
    58,8 KB · Weergaven: 14
  • $_86 (4).JPG
    $_86 (4).JPG
    34,6 KB · Weergaven: 15
  • $_86 (5).JPG
    $_86 (5).JPG
    35,1 KB · Weergaven: 15
  • $_86 (6).JPG
    $_86 (6).JPG
    70,3 KB · Weergaven: 13
  • $_86 (7).JPG
    $_86 (7).JPG
    99,1 KB · Weergaven: 14
  • $_86.JPG
    $_86.JPG
    54 KB · Weergaven: 11
Wat wil je er voor hebben? Misschien interesse.
Mijn vraagprijs is 100 euro. Helemaal vergeten erbij te zetten. Deze jas heb ik ook op marktplaats staan voor misschien iets meer info. Ik woon in De Meern bij Utrecht. Uiteraard mag je vrijblijvend langskomen om te kijken en passen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan