Rev'it jas te koop

Dirty Damien

MF veteraan
18 jul 2005
3.180
78
Hallo,

Hierbij bied ik mijn z.g.a.n Re'vit jas aan.
Dit omdat het een maatje 52 is en na wat km's te hebben gemaakt vind ik hem toch wat ruim zitten (achteraf beetje te snel gekocht dus).
Dit is het eerste seizoen dat er mee gereden is.

In de winkel kost het jack 275 euro dit hoef ik er niet voor terug, maar aangezien de jas echt als nieuw is (mischien 300km mee gereden) heb ik ook geen zin in onzin biedingen.

Heb al een maatje 50 zien hangen in de winkel maar omdat dat de laatste is, is er wel een beetje haast bij de verkoop van deze.

Als iemand geintereseerd is laat maar even een reactie achter dan komt het altijd goed.

Dit is hem:

full


Informatie:
Viper: Protectie niveau: Embo a.1.2-1.4 mm rundleder.
Protectie: Prolife Ce-protectie, Temperfoam rugdemping Safety stitching, naden verlegd bij impact zones.
Zichtbaarheid: Scotchlite Reflecterende panelen.
Pasvorm: Nauwsluitende, toersportieve, voorgevormde pasvorm. Verstelmogelijkheden: Stretchpanels in taille.
Kenmerken: Korte en dubbele lange verbindingsrits (zie maat conversieoverzicht voor de vele combinatiemogelijkheden tussen jassen en broeken). Opbergmogelijkheden: Insteekzakken(2), binnenzakken (2).
 
Laatst bewerkt:
Of jij moet wat meer bestellen bij mij en mij dus veel fooi geven, dan hoefde ik deze jas niet te verkopen om die andere te kunnen aanschaffen! _O-
 
Ik heb wel intresse... mag ik weten waar je woont?

En aan welke prijs dacht jezelf?

mail me anders even: filipino_online@hotmail.com ;)
 
NIEMAND ??!?!?! Kom op mensen zoveel hoef ik er niet voor terug ik wil zelf gewoon een goed passende jas.

En als ik met deze dan iemand blij kan maken voor niet te gek veel geld is dat toch mooi O-)
 
Waar woon je en wat wil je terug voor de jas?

Ik woon in Leeuwarden (Friesland), en nieuw kost de jas zo'n 280Euro voor 190 is deze voor jou hij is echt in nieuwstaat ik heb de bon er denk ik ook nog wel bij.
Als je interesse hebt mail me dan even op lil_ryder85@hotmail.com

hoe lang ben je ongeveer?

Ik ben ongeveer 1 meter 85.
En voor jou geld hetzelfde: Als je interesse hebt mail me dan even op lil_ryder85@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan