Revit lerencombi mt 56

Status
Niet open voor verdere reacties.

Francis

MF veteraan
1 sep 2008
1.338
14
IJsselstein
Aangezien ik bijna 18kg kwijt ben is mijn 3 jaar oude Revit combi echt te groot geworden. Pak is afgezien van gebruikerssporen onbeschadigd, altijd netjes ingevet en schoongehouden. Knee sliders als nieuw :$

pak-1.JPG

pak-2.JPG


Indien wenselijk kan ik betere of details foto's maken :)
Pak woont en is te passen in IJsselstein waar tevens mijn geweldige volautomaat bonenkoffiezet unit woont :)

Prijs? Doe een goed bod, hoef er echt niet de hoofdprijs voor te hebben. Pak was in totaal iets van 750-800,-.
 
Hey smoky ik zit bij de gladheidsbestrijding en maak erg lange dagen dus erg weinig slaap en dan ga jij zitten zeuren over niet goed gelezen kom ga weer spelen met je blokkendoos wil je.

Zo nu weer even normaal, mooi pak maar is me net iets te duur.
 
O zeker het is een hele nette prijs daar hoor jij mij ook helemaal niks over zeggen maar met het oog op de motorbeurs eind deze maand ben ik toch een beetje voor zichtig want wat zal ik daar tegen komen.
 
O zeker het is een hele nette prijs daar hoor jij mij ook helemaal niks over zeggen maar met het oog op de motorbeurs eind deze maand ben ik toch een beetje voor zichtig want wat zal ik daar tegen komen.
Hij loopt niet weg :)
Als je op de beurs niks tegenkomt en ik heb pak nog ben je nog welkom :)
 
Hey smoky ik zit bij de gladheidsbestrijding en maak erg lange dagen dus erg weinig slaap en dan ga jij zitten zeuren over niet goed gelezen kom ga weer spelen met je blokkendoos wil je.

Zo nu weer even normaal, mooi pak maar is me net iets te duur.

:z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan