Rev'it Masaru leren motorjack (mt. 52-L) zgan

tim106gti

MF'er
9 jun 2006
81
1
Ik vind textiel toch prettiger dan een leren jack. Daarom mijn Revit Masaru te koop aangeboden.

Het betreft de uitvoering in zwart met witte accenten. Ik heb de jas slechts 2 x gedragen en deze is dus zo goed als nieuw.

Het betreft maat 52 (L). Ik ben zelf 1.80 meter en 85 kg.

Vraagprijs: 275 euro.

De combinatie van Monaco Performance rundleer en PWR | shell 500D stretch levert zowel slijtvastheid als comfort op. Dual-comp protectoren en CE-level 2 SEEFLEX™ protectoren op de schouders en ellebogen zorgen voor optimale impactbescherming, die verder te upgraden is met een SEESOFT™ CE-level 2 rugprotector. De thermo bodywarmer houdt je warm als het koud wordt. Op warmere dagen verwijder je de voering zodat er lucht door de semi-geperforeerde buitenlaag kan stromen. Dankzij de korte en lange verbindingsrits is de jas met iedere REV’IT! broek te combineren, bijvoorbeeld met de Masaru broek, die dezelfde stijl heeft. Gebruik je onze Safeway riem dan is de Masaru jas ook te verbinden met alle REV’IT! jeans.
Buitenstof Monaco Performance rundleder | PWR|shell 500D stretch | neopreen | Lorica® / Isolatie uitneembare thermische bodywarmer

Protectie SEEFLEX™ CE bescherming | voorbereid voor SEESOFT™ CE-level 2 rugprotector - Type RV | veiligheids stiknaden | veiligheidsnaden

Composition 91% Leather, 8% Polyamide, 1% Elastane Pasvorm race pasvorm | strak Verstelmogelijkheden verstelriempjes

/
Ventilatie Gedeeltelijk geperforeerde buitenlaag

Kenmerken comfort manchetten | stretch gedeeltes | stretchpanelen | korte en dubbele lange verbindingsrits /Opbergmogelijkheden steekzakken | documentzak | binnenzakken
 

Bijlagen

  • Revit Masaru 1.jpg
    Revit Masaru 1.jpg
    45 KB · Weergaven: 15
  • Revit Masaru 2.jpg
    Revit Masaru 2.jpg
    218,2 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan