Revit Memphis H2O waterdichte motorjeans

MikeOscar

MF'er
10 jul 2018
41
31
Amsterdam
Bij deze bied ik mijn Revit Memphis H20 waterdichte (!) motorspijkerbroek te koop aan. Mag weg omdat deze mij niet goed past. Daarom is deze broek is dan ook slechts tweemaal gedragen en is deze dus nog als nieuw. Maat 33. Knieprotectors zijn erbij inbegrepen, de broek is tevens voorbereid op heup protectie.

Vraagprijs €100,-

Reclamepraatje van de fabrikant:

Dit is niet zomaar een gewone motorjeans met een waterafstotende coating, zoals hij ook niet extreem zwaar of oncomfortabel is. De Memphis is de eerste 100% waterproof jeans ooit gemaakt. Van buiten naar binnen bestaat de jeans uit 3 lagen: een denim buitenlaag met een hydratex® 3L pro membraan erin gelamineerd. Vervolgens ligt er tegen de huid een comfortabele mesh voering. Omdat de hydratex® gelamineerd is aan de denim, is deze jeans niet alleen waterproof, maar ook zeer comfortabel. Om te garanderen dat er geen water van buiten naar binnen kan, heeft de broek een gusset gulp en getapete naden. PWR | shield slijtbestendige stof en CE-protectoren maken deze jeans even veilig als comfortabel.

PROTECTION
  • Outershell: Polycotton denim 3L
  • Lining: mesh
  • WP: hydratex® | 3L PRO
  • Protection: Knox® Lite CE protectie | Voorbereid voor TRYONIC SEESOFT™ CE-level 1 type B heupprotector versie RV01 | Dubbel gelaagd met PWR | shield op zitvlak en knieën
  • Composition: 70% Cotton, 30% Polyester
ERGONOMIC
  • Features: verstelbare protectorzakken | Gulp met ritssluiting | Comfortabel zitvlak | driedubbele stiknaden | WR rits
  • Pockets: five pockets
 

Bijlagen

  • IMG_20200118_122014.jpg
    IMG_20200118_122014.jpg
    108 KB · Weergaven: 30
  • IMG_20200118_121949.jpg
    IMG_20200118_121949.jpg
    115,6 KB · Weergaven: 31
Terug
Bovenaan Onderaan