Revit Motorjas of motor beurs?

Stefan00

MF'er
13 jan 2008
178
0
Zandvoort
Weet iemand mij te vertellen welk type revit jas dit is? En wat is deze waard/kwaliteit?
revit.jpg


Ik heb deze jas tweedehands gevonden voor een redelijke prijs (80 euro). En vroeg mij af of ik betere "deals" kan vinden op bijvoorbeeld de motor - beurs.

Alvast bedankt,

Stefan.
 
Dat is lastig van tevoren te zeggen, zo loop je jaren tegen koopjes aan en als je iets zoekt vind je het niet.
Normaal gesproken kun je voor dat geld wel genoeg kopen als je maar niet al te "gebonden" bent aan een bepaald merk of type.
 
Volgens mij is het een behoorlijk oud type, aan het logo te zien.
Voor €80,- kan je volgens mij wel wat beters vinden, kijk anders eens te koop: kleding op het forum.
 
Als je toch naar de beurs gaat zou ik het even afwachten tot dan als ik jouw was...
 
Deze jas is een jaar of 10 oud schat ik zo in. Heb er zelf ook 1 in de kast hangen, die eigenlijk nooit verslijt omdat ik de voorkeur geef aan leer. 80 vind ik dan wel een beetje veel
 
ben bang dat de waterdichtheid en het ademend vermogen wat minder zal zijn dan van een moderne jas.
 
Ik heb toevallig dezelfde jas . Destijds gekocht voor op de brommer, nu weer 5 jaar geleden. Kon hem toen kopen op de motorbeurs voor 50 euro.
Er zijn dus nu idd betere te verkrijgen voor rond de 80 euro. sccs met zoeken
 
Nog meer tips?

Ik ben 186 cm, en weeg 70 kilo /shirtmaat M, geen forse kerel dus. Ik denk dat L een goede maat is?
 
Revit is sowieso matig met waterdichtheid. Zeker als het ding zo oud is zou ik er zelf bij voorbaat van uitgaan dat hij lekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan