Revit pak jas 46 broek 50 Stellar Masaru

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem

PROCRASTINATOR
Donateur
22 aug 2005
30.044
53.980
Kampen (Overijssel)
Model weet ik niet meer maar was 870€ nieuw en dat is hij nog steeds.
Dus een zo goed als nieuwe revit motorpak, één vakantie gedragen.

En zo ziet hij eruit als ik hem aan heb met m’n 168 lengte en op de foto was ik 75 tot 78 kg
Maar hij is mij eigenlijk te lang en te strak.



Heb nu een naked dus rijd ik naked....ofzo

Gaat niet weg voor een prikkie, als ik genaaid word gaan we ook zoenen..
 
Laatst bewerkt:
@Willem , wat is de maat van het pak?
Ik heb misschien wel interesse (maar wil niet zoenen en wel een voor een dubbeltje op de eerste rij)
 
@Willem , wat is de maat van het pak?
Ik heb misschien wel interesse (maar wil niet zoenen en wel een voor een dubbeltje op de eerste rij)
De laatste keer dat ik voor je stond voelde ik gekietel aan m’n huig. Je hoefde niet te bukken noch op je tenen te staan dus dat pak gaat jou gewoon passen. Mij istie inmiddels te krap maar jij kan een luxaflex als stapelbed gebruiken....
Als je wil mag je hem komen passen, voor een dubbeltje mag je op de eerste rij komen kijken, aanraken en een keer aan de kneeslideropplakplaats likken. Mocht je hem willen meenemen dan zal er meer bij moeten.
 
Mocht ie te klein zijn, heb ik nog een splinternieuw pak die schreeuwt om gedragen te worden!

Ik weet het, maar die is mij in ieder geval te groot (heb 46-48) (en rood combineert niet met mijn motoren :+ ).
Wat ik mij net bedenk. Aangezien die jou ook te groot is waarom koop jij deze niet van Willem?
 
Ik weet het, maar die is mij in ieder geval te groot (heb 46-48) (en rood combineert niet met mijn motoren :+ ).
Wat ik mij net bedenk. Aangezien die jou ook te groot is waarom koop jij deze niet van Willem?
Ik heb al een nieuw pak! Dainese avro D2
p98277.jpg
 
Ik weet het, maar die is mij in ieder geval te groot (heb 46-48) (en rood combineert niet met mijn motoren :+ ).
Wat ik mij net bedenk. Aangezien die jou ook te groot is waarom koop jij deze niet van Willem?
Je mot’m maar effe kome passe, dat is het beste. Het is jouw maat maar je weet’t maar nooit met die pakken. Ik kan wel in een revit maar niet in een zelfde maat alpinestars.

Wat ik me net bedenk is dat is geen raceleer meer wens te dragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan