REV'IT Replica 1-delig wit/zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog maar eens kickjuh, wil dit pak echt verkopen jongens ... zonde om in de kast te hangen zonder em te gebruiken.
 
front_kick_face_large.jpg


Kickje dan maar :)
 
Ik ben een tikkie langer en van't zelfde gewicht als jij HyPeR...

Wat voor maat denk je dat je achteraf had moeten hebben?
 
kicke pakkie :Y

volgens mij nog mijn maat ook, maar moet toch echt eerst van mn eigen pakkie af :X

niemand een rooie Arlen Ness overall kopen? :P
 
Jij noemt jezelf spijker met 85 kg en 1,90? Ik ben dezelfde lengte, alleen 25 kilo minder :P Succes met de verkoop ;)

Dat noemen ze anorectia :+

Kickje voor dit brute pak... Het is dat ik een combi en een overall heb, vind dit echt een super mooi pak... Maar 3 in de kast is ook een beetje overkill
 
83 - 85 kilo afhankelijk van hetgeen ik de dag ervoor heb gegeten en of ik al naar de wc ben geweest :P Qua breedte is het pak goed, alleen ben ik er wat te lang voor waardoor het in mijn kruis en op de schouders wat teveel trekt. (Plus armen zijn wat kort)

Met dat gewicht en die lengte kun je volgens mij geen spijker zijn, eigenlijk heb je dan een min of meer ideaal gewicht. :Y

Heel mooi pakkie, Kick! :W
 
Ik ben een tikkie langer en van't zelfde gewicht als jij HyPeR...

Wat voor maat denk je dat je achteraf had moeten hebben?

Beetje lastige, aangezien je qua lengte vaak wat te kort komt op armen/benen en het pak in het kruis/op de schouders gaat treken met deze maat. Qua breedte zit ie prima, maar wanneer je een maat groter neemt gaat het was losjes zitten qua breedte en prima qua lengte ...

Ik ga aankomend jaar maar een maatpak laten maken, ben ik van de gezeik af :P
 
Met dat gewicht en die lengte kun je volgens mij geen spijker zijn, eigenlijk heb je dan een min of meer ideaal gewicht. :Y

Heel mooi pakkie, Kick! :W

Naja, gewicht klopt wel aardig alleen zit het voornamelijk in de lengte i.p.v. breedte :+
 
Als je ziet wat ik allemaal eet, dan kom je daar op terug :P En ik hou het allemaal binnen O-)

Mooi pakje is het wel, als het hier over een half jaar nog 'hangt' dan bedenk ik me nog wel eens :P

Hoop dat ie niet zo lang meer blijft hangen, beetje zonde maak er liever iemand blij mee ;)
 
:9~

Maar te klein -O- Ben 1m82 maar vrouw, dus langere benen... Mijn 52 past me nét aan de benen...

Kick dus maar, erg knap pak :}
 
Niet te geloven....400 euro, en nog niet weg.
't Is dat ik dat andere pak nou laatst al heb gekocht...pff, dit zijn toch geen bedragen voor een nieuw pak!

Kom mensen!
 
Wil er vanaf, hangt me in de weg en moet nog een nieuw (maat) pakje laten maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan