REV'IT Replica 1-delig wit/zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga je em toch even passen bij een dealer in de buurt, verzenden is ook wel mogelijk hoor ;)
 
Als ik daar de kans toe zie hier ergens in de buurt (weet niet waar ze Rev-it hebben) eens te passen, dan hoor je zeker van me ;)
 
Hoi Michael, ben je wel eens in de buurt van Rotterdam of Den Haag ?
Ik heb wel interesse in een 1-delig pak, maar zal 'm toch echt effe moeten passen.

Reaktie mag ook via PB of email - zie mijn profiel. 8-)
 
Heel af en toe kom ik die kant op, maar dat is echt sporadisch. Verwacht aankomende tijd niet echt die kant op te komen. Ben waarschijnlijk wel in Roosendaal volgende week, maar heb dan ook een mogelijke koper die hier komt passen ;)
 
De dealer had geen Replica hangen, dus ik heb een ander 1-delig pak van Rev'It gepast in maat 48 maar helaas .. de lengte was OK maar hij zat veel te ruim rond m'n heupen en benen. Dus helaas pindakaas voor deze kabouter Spillebeen ...

Veel succes met de verkoop; mooi pak voor een hele mooie prijs :Y
 
Nou als je bij de 200 eus bent wil ik hem wel hoor michael....jeetje wat duurt de verkoop lang :P
 
Nou als je bij de 200 eus bent wil ik hem wel hoor michael....jeetje wat duurt de verkoop lang :P

Voor dat bedrag neem ik em wel mee naar Damen of MJK en laat em vermaken, das me echt veel te weinig voor een splinternieuw pak ;)

@BladeFighter: PM terug :)
 
Voor dat bedrag neem ik em wel mee naar Damen of MJK en laat em vermaken, das me echt veel te weinig voor een splinternieuw pak ;)

@BladeFighter: PM terug :)

Was meer een slechte smoes om te kicken ;)
Heb net een nieuw pak, weetjenog...anders had ik hem allang gekocht ghehe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan