REV'IT Replica 1-delig wit/zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

HyPeR-X

MF veteraan
20 jul 2008
3.628
0
Zutphen
Ik heb dit pak zelf vorige maand bij FC-Moto gekocht, maar is toch een maatje te krap voor mij. Ik heb 20 minuten met het pak gereden in Alès, zuid-Frankrijk maar zat totaal verkrampt op de motor en ben nu van plan een maatpak te kopen aangezien ik met mijn bouw (spijker, 1.91m :+) geen fatsoenlijk passend pak kan vinden.

Het pak is eigenlijk gewoon nieuw, op een klein krasje op schouderprotector (had ie al toen ik em via post kreeg) en een zwart plekje op de kneeslider vanwege het maken van een kneedown op het circuit (Dus je hebt al ontmaagde sliders :P)

Maat van het pak is 48 en de prijs die ik er voor wil hebben is €500,- 450,- eventueel te bezichtigen of passen in Zutphen of Baak.

Revit-Replica-suit-white.jpg
 
Laatst bewerkt:
1.91m, maat 48? Bedoel je niet 58?

Nee hoor, kwa breedte past het prima alleen qua lengte ... Kan ik wel een groter pak nemen, maar dat gaat overal los zitten en als je dan es valt krijg je van die fijne brandblaren ;)
 
En wat nou als je spijker, 1,87 bent?? Zat het écht te krap? Of een beetje..
 
heeeeeeeee hypert

doe jezelf en je budget een plezier

een pak gaat pas lekker zitten als er een flinke regenbui overheen is geweest

nou kun je wachten tot het een keer gaat regenen op het circuit

maar je zou ook een tijdje onder de douche kunnen springen ,bewegen ,hurken etc.

wat iets warmer is ,en vervolgens op je lichaam laten opdrogen

ken ook mensen die springen er mee in bad :o

ik zou het proberen ,zonde zo'n mooi pak verkopen

baat het niet................................ :+
 
Grappig ik heb hetzelfde pak. Is maatje 50... is eigenlijk net iets te groot voor me blijkt...
Merk het eigenlijk vooral bij mn knieen. Daar heb ik zeg maar wat plooi over. Als ik op de motor zit geen probleem maar als ik loop zie je dat ik ruimte over heb. Ben zelf 1.80
Verschilt zon maat ook in lengte of alleen breedte?

Ruilen :D ?
 
Laatst bewerkt:
heeeeeeeee hypert

doe jezelf en je budget een plezier

een pak gaat pas lekker zitten als er een flinke regenbui overheen is geweest

nou kun je wachten tot het een keer gaat regenen op het circuit

maar je zou ook een tijdje onder de douche kunnen springen ,bewegen ,hurken etc.

wat iets warmer is ,en vervolgens op je lichaam laten opdrogen

ken ook mensen die springen er mee in bad :o

ik zou het proberen ,zonde zo'n mooi pak verkopen

baat het niet................................ :+

_O-
 
Ik ben 1.95 en die standaard maten overalls passen eigenlijk nooit, tenminste niet wat ik aangehad heb. Het zit goed en de mouwen zijn te kort, of de mouwen zijn oke, maar veel te wijd. Heb uiteindelijk maar een combi gedaan en daar geldt eigenlijk hetzelfde, maar kun je nog verschillende maten combineren, zodat het het minst ongunstig is.

Anyways, zou graag dit pak hebben ook in deze kleuren, maar dat gaat dus qua maat ff niet lukken.
 
Ik ben 1.95 en die standaard maten overalls passen eigenlijk nooit, tenminste niet wat ik aangehad heb. Het zit goed en de mouwen zijn te kort, of de mouwen zijn oke, maar veel te wijd. Heb uiteindelijk maar een combi gedaan en daar geldt eigenlijk hetzelfde, maar kun je nog verschillende maten combineren, zodat het het minst ongunstig is.

Anyways, zou graag dit pak hebben ook in deze kleuren, maar dat gaat dus qua maat ff niet lukken.

Heb nare ervaringen met combi's (groot litteken op mijn zij nu ... :P) Ga dus echt voor maatpak, kost wat maar dan het ge ook wat :)
 
mijn vriend is 1.80 en ook een spijker
en heeft het zelfde pak en ook maat 48 en die zit goed bij hem
dus voor de gene die rond de 1.80 moet hij goed zitten
 
Hey Michael, kon je het pak niet omruilen? Ik ben namelijk ook van plan daar een pak te bestellen maar ik twijfel nog over de maat....
 
Hey Michael, kon je het pak niet omruilen? Ik ben namelijk ook van plan daar een pak te bestellen maar ik twijfel nog over de maat....

Nee, was gebruikt en willen ze daarom niet ruilen. Besides, denk dat een maatpak voor mij een beter idee is.
 
Wat weeg jij dan, Hyper?

83 - 85 kilo afhankelijk van hetgeen ik de dag ervoor heb gegeten en of ik al naar de wc ben geweest :P Qua breedte is het pak goed, alleen ben ik er wat te lang voor waardoor het in mijn kruis en op de schouders wat teveel trekt. (Plus armen zijn wat kort)
 
Kickje, pakje mag wel eens verkocht worden ... zonde om in de kast te laten hangen.
 
Jij noemt jezelf spijker met 85 kg en 1,90? Ik ben dezelfde lengte, alleen 25 kilo minder :P Succes met de verkoop ;)
 
Ook maar weer op marktplaats gezet, misschien dat er wat interesse is daar. Zonde om in de kast te laten hangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan