Rev'it replica 1delige raceoverall te koop/te ruil (maat 52)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimi

MF veteraan
13 jul 2008
1.236
0
Tilburg
Onlangs heb ik een Rev'it Replica pak gekocht in maat 52. Blijkt achteraf dat deze toch net iets te ruim is naar mijn smaak, een maatje 50 zou beter zijn. Ik heb nog geprobeerd om de extra kilo's eraan te krijgen met de feestdagen, maar dat is helaas niet gelukt :N

Heb het pak 2-3 keer thuis aangehad om te passen, maar er is milimeter mee gereden en dus gewoon in nieuwstaat zonder beschadigingen. Boekjes e.d. allemaal aanwezig.

Ik wil het pak bij voorkeur ruilen tegen een pak in maat 50 in vergelijkbare staat. Eventuele bijbetaling vanaf mijn kant is geen probleem. Liefst in zwart/witte kleurstelling en het merk maakt me niet zo gek veel uit. Moet er natuurlijk wel een beetje poser-achtig uit zien :]

EDIT: Rond de 500 wil ik er zeker voor hebben.

Ps. foto's moet ik nog maken en zet ik binnenkort online
full
 
Laatst bewerkt:
tilburg is me net even te ver om nu heen te reisen en ik heb voorlopig ook niet echt veel tijd om die kant op te gaan als je hem over een week of twee nog hebt wil ik een keer langs komen

ik vind het wel een mooi pak en heb wel intresse
 
Is deze pak gemaakt van dat dunne soepele leer,zijn volgens mij ook met blauwe zijkant te koop.?
Zo ja waar heb je hem gekocht en graag wat foto,s a.u.b
 
pak is idd gemaakt van soepel leer en is ook te koop is wit/blauw, zwart, wit/rood/zwart. Kost momenteel nog € 849,00 in de winkels, op internet rond de € 750 volgens mij.

Foto's probeer ik dit weekend even te maken en online te zetten.

als er iemand komt kijken leg ik wel uit waar ik hem gekocht heb, is even niet zo belangrijk om hier neer te zetten. Pak is wel gewoon eerlijk en niet gestolen o.i.d., heb een hekel aan gestolen spullen.
 
pak is idd gemaakt van soepel leer en is ook te koop is wit/blauw, zwart, wit/rood/zwart. Kost momenteel nog € 849,00 in de winkels, op internet rond de € 750 volgens mij.

Foto's probeer ik dit weekend even te maken en online te zetten.

als er iemand komt kijken leg ik wel uit waar ik hem gekocht heb, is even niet zo belangrijk om hier neer te zetten. Pak is wel gewoon eerlijk en niet gestolen o.i.d., heb een hekel aan gestolen spullen.


Komt beetje vreemd over.
Je zou bijna denken dat het pak gekocht is zonder bon en dus al snel het vermoede gewekt kan worden dat het via het grijze ciruit is gekocht.
 
Gast, had je maandje eerder moeten zeggen man ... had nog wel een juist maatje in de aanbieding zelfde pak om teruilen :(
 
pak is idd gemaakt van soepel leer en is ook te koop is wit/blauw, zwart, wit/rood/zwart. Kost momenteel nog € 849,00 in de winkels, op internet rond de € 750 volgens mij.

Foto's probeer ik dit weekend even te maken en online te zetten.

als er iemand komt kijken leg ik wel uit waar ik hem gekocht heb, is even niet zo belangrijk om hier neer te zetten. Pak is wel gewoon eerlijk en niet gestolen o.i.d., heb een hekel aan gestolen spullen.

I don't care :]
 
@ Brt013: is niets vaags aan, trust me. Heb alleen geen zin om de uitleg hier op internet te zetten. Ben er heel open en eerlijk over als iemand serieus intresse heeft en komt kijken. Mag toch?

@ Hyper-X: Michael, ik weet het!!! Baal er zelf ook van... Heb deze nu 2-3 weekjes thuis hangen en die van jou had volgens mij ook prima gepast... Maar goed, heb deze gekocht en mijn huidige pak is ook maat 52 (2delig) en dat past prima, dus vandaar dat ik nu ook weer een 52 gehaald heb...

Kom er nu pas achter dat ik eigenlijk een maat 50 blijk te hebben en misschien zelfs wel een 48 voor een 1delig...

Was een mooie ruil geweest, allebei gelukkig kunnen worden!!!

Ps. Ga je dit jaar weer naar Alés? Wij hebben weer geboekt op 22-23-24 juli!!!
 
Laatst bewerkt:
ik heb zo,n pak bij van Meel zien hangen en is echt een mooi pak.kost daar 799 met handschoenen erbij.
als hij er eind volgende maand nog is kom ik hem wel passen.
eerst op de beurs neuzen voor een
overal
 
@ Brt013: is niets vaags aan, trust me. Heb alleen geen zin om de uitleg hier op internet te zetten. Ben er heel open en eerlijk over als iemand serieus intresse heeft en komt kijken. Mag toch?

@ Hyper-X: Michael, ik weet het!!! Baal er zelf ook van... Heb deze nu 2-3 weekjes thuis hangen en die van jou had volgens mij ook prima gepast... Maar goed, heb deze gekocht en mijn huidige pak is ook maat 52 (2delig) en dat past prima, dus vandaar dat ik nu ook weer een 52 gehaald heb...

Kom er nu pas achter dat ik eigenlijk een maat 50 blijk te hebben en misschien zelfs wel een 48 voor een 1delig...

Was een mooie ruil geweest, allebei gelukkig kunnen worden!!!

Ps. Ga je dit jaar weer naar Alés? Wij hebben weer geboekt op 22-23-24 juli!!!

Helaas, helaas niets aan te doen! Is wel een prachtig pak :)

Weet nog niet of ik naar Alès ga, heb net een nieuwe motor aangeschaft, moet nog dichte aanhanger aanschaffen en een nieuw pak laten maken bij damen. Moet dus nog even kijken wat er van het budget overblijft.

Heb in ieder geval alle supercup races in de planning staan en wat vrije dagen op Assen en straks ook op Spa ;)
 
Goed bezig! Zie dat je op 3 aug op Assen gaat rijden, die dag heb ik ook geboekt! Leuk, zie ik je daar en praten we wel ff bij. Ben wel benieuwd naar je eerste supercup ervaringen ;)
 
Blij dat je even gewacht hebt ;)

Erg mooi pak dit mensen, kick!

Dan heb jij waarschijnlijk het pak van Michael gekocht....

Heb jij geen zin om te ruilen? Dan hoef je niet meer te sporten, kun je gewooon een paar kilo aankomen en dan past het pak nog steeds :]
 
ja dat ben ik idd

en je ziet het goed, ik heb geen zin om te ruilen ;) Daar zit het pak me veel te lekker voor en het vrouwtje gaat ook zeuren als ik dikker wordt hè ;)

succes met de verkoop en het vinden van een nieuw pak!
 
Onlangs heb ik een Rev'it Replica pak gekocht in maat 52. Blijkt achteraf dat deze toch net iets te ruim is naar mijn smaak, een maatje 50 zou beter zijn. Ik heb nog geprobeerd om de extra kilo's eraan te krijgen met de feestdagen, maar dat is helaas niet gelukt :N

Heb het pak 2-3 keer thuis aangehad om te passen, maar er is milimeter mee gereden en dus gewoon in nieuwstaat zonder beschadigingen. Boekjes e.d. allemaal aanwezig.

Ik wil het pak bij voorkeur ruilen tegen een pak in maat 50 in vergelijkbare staat. Eventuele bijbetaling vanaf mijn kant is geen probleem. Liefst in zwart/witte kleurstelling en het merk maakt me niet zo gek veel uit. Moet er natuurlijk wel een beetje poser-achtig uit zien :]

EDIT: Rond de 500 wil ik er zeker voor hebben.

Ps. foto's moet ik nog maken en zet ik binnenkort online[afbeelding]


bijbetaling van jou kant :?

Dus als ik een maat 50 nieuw in de winkel koop en hem ruil met jou + 300 bijbetalen van jou kant..... mmm das toch een leuke korting :+
 
bijbetaling van jou kant :?

Dus als ik een maat 50 nieuw in de winkel koop en hem ruil met jou + 300 bijbetalen van jou kant..... mmm das toch een leuke korting :+


Ja, maar komt uiteindelijk op hetzelfde neer, dan heb je er uiteindelijk nog steeds de winkelprijs - 300 (dus zo'n 500-550 euro) voor betaald.... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan