Rev'it strike 3 handschoenen L

Daveyy

Die hard MF'er
16 mei 2019
397
295
Bladel
Een zo goed als nieuw paartje Rev'it Striker 3 handschoenen in maat L
Ideaal voor de (aankomende) warme dagen!

Prijs euro 30,-


revit-striker-3-motorhandschoen.jpg
 
Hier ook mogelijke interesse. Heb je ook een foto van de handschoenen die je te koop hebt?

revit.jpg
 
Sorry! Was even afwezig afgelopen weekend! Ondanks dat de handschoenen maat L zijn, vallen ze toch best ruim! Een foto van de handschoenen zoals ik ze te koop heb zal ik zo dadelijk er even opzetten!
 
Maar goed hoe gaan we dit doen haha, aangezien @Korenwolfje als eerste heeft gereageerd zal ik zo als ik thuis ben even de foto's naar je sturen dan kun je een beslissing maken.
 
en wil je mij een inschatting van jouw lengte geven? Is een beetje arbitrair om te vragen of je grote of kleine handen hebt :)
Plaats de foto's gewoon in dit topic, lijkt mij het beste. Als ze mij veels te klein lijken, koop ik ze misschien niet en heeft iemand anders iets eraan.
 
Dan hou ik mij erbuiten, succes met de verkoop. Mocht het met prop-er niet lukken, en je staat open voor retourneren, hou ik mij aanbevolen.
 
De omtrek van mijn hand net gemeten: 19cm = Small ??

maattabel.jpg
 
Wil ze wel ruilen voor een setje Revit Rsr 2 handschoenen. Maat XL. 3 keer gedragen zijn voor mij te groot, liggen hier alweer een tijdje in de kast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan