Rev'it textiel broek dames met thermovoering

Status
Niet open voor verdere reacties.

FastnSweet

MF veteraan
13 sep 2007
35.989
49
Noord-Oost Veluwe
Wegens gewichtsverlies te koop:

REV'IT! Laser textielbroek dames, maat L kort
Maat is geschikt voor dames van circa 1.65-1.75 met maat 42-44

Eind vorig seizoen gekocht en sindsdien slechts een aantal keer gedragen, mét onderkleding.

Nieuwprijs 130 euro, bieden maar!



Deze veelzijdige all weather broek is gemaakt van slijtvast textiel, gecombineerd met een geïntegreerd waterproof membraan. Een uitneembare thermovoering voor extra warmte, maakt de LASER broek geschikt voor rijders in een koeler klimaat. De reflecterende panelen op de dijen zorgen voor zichtbaarheid van alle kanten.

Oftewel, als je de wintervoering eruit ritst heb je een prima waterdichte regenbroek die je ook 's zomers kunt dragen.


REVIT_Laser-PANTS-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zwolle-Amersfoort is interessant!

EDIT: Ik krijg zojuist te horen dat 42-44 niet haar maat is, maar 36-38 .....Jij ook een prettige zondag.... -O-

















:+
 
Laatst bewerkt:
En daar schieten de biedingen ook niet echt op...

't Blijft lastig met het verkopen van kleding. Maar ik wil je wel helpen met een bod van € 45,-.
 
Jaja... :P

Mocht 't niks worden -het blijft tenslotte Marktplaats- dan kun je je altijd weer tot deze betrouwbare MF-er wenden. ;)
 
Pff, zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten, zullen we maar zeggen _O-

Hoe dan ook, onzinbiedingen ga ik niet op in en uiteindelijk zal er toch wel iemand komen die er wel een bijbehorend bedrag voor over heeft. Ik heb er geen haast mee hoor, broek loopt niet weg :P
 
Laatst bewerkt:
Was maar gekkigheid hoor, maar wat betreft de opmerking over MP-publiek helaas wel op real-life ervaringen gebaseerd.

Wat betreft de hoogte van het bod, tja, blijft lastig zonder richtprijs. Viel ook natuurlijk best aan te sleutelen. Maar goed, hij gaat waarschijnlijk elders dienst doen. Ook mooi.

Enniehoe, succes met de afhandeling en een fijn weekend met of zonder koniggine-ongein gewenst. :Y
 
Nou ja, als de broek in augustus/september 130 euro heeft gekost en hij is nagenoeg ongedragen, dan lijkt 45 euro me wat aan de lage kant, vind je ook niet? Kan ik 'm net zo goed weggeven :P
 
Heb je voor mij de afmetingen van de binnenbenen, de taille en de gehele lengte?

Voordat ik mijn weekend ga verpesten eerst maar eens voorzichtig vragen welke maat ze heeft :P

graag reactie via pb in verband met mailnotificatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan