Rev'It textiel broek/jas maat XL / 54

Status
Niet open voor verdere reacties.

Asjemenou

MF'er
11 mrt 2004
196
2
Apeldoorn
Ik heb een nieuw motorpak gekocht en heb nu mijn oude motorpak over.

Het is een Rev'it textiel motorpak maat XL / 54 inclusief uitneembare binnenvoering, gekocht in 2004.

Niet de nieuwste meer dus maar onbeschadigd en misschien leuk om mee te beginnen als je nog aan het lessen bent of net je rijbewijs hebt, zodat je deze dure uitgave nog even uit kan stellen en het geld in je motor kan stoppen. De broek is niet waterdicht meer, maar dat is ook het enigste minpuntje wat ik kan bedenken.

Doe een leuk bod en wie weet. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, ik vind het leuker als ik iemand er echt mee de motor op kan helpen zal ik maar zeggen.

Ophalen in Apeldoorn.

20200702_202742.jpg20200702_202729.jpg
 
Ik heb wel interesse, alsjemenou. Ben een 'nieuwe' rijder en heb net mijn 1e motor gekocht. Ik kan alleen nu even niet 123 naar Apeldoorn komen om te komen passen. Is er manier waarop wij met elkaar contact kunnen houden? Misschien heb ik de mogelijkheid om volgende week naar je toe te komen. Ik woon in Hoorn [NH]
Groetjes
Erik
 
Ik heb wel interesse, alsjemenou. Ben een 'nieuwe' rijder en heb net mijn 1e motor gekocht. Ik kan alleen nu even niet 123 naar Apeldoorn komen om te komen passen. Is er manier waarop wij met elkaar contact kunnen houden? Misschien heb ik de mogelijkheid om volgende week naar je toe te komen. Ik woon in Hoorn [NH]
Groetjes
Erik
Hoi Erik,

Ik heb je een berichtje gestuurd.

Groet,

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan