Rev'it textiel jas maat L / Textiel pak 'voor achterop' maat S

Marien_90

Die hard MF'er
8 okt 2007
340
23
Te koop aangeboden: Rev'it textiel jas maat L en een volledig pak BF Motorcycle Textiel maat S die mijn vrouw een aantal keer achterop heeft aangehad. Handschoenen zijn er ook bij.
Alles is niet nieuw meer, maar ziet er nog prima uit en is nerges kapot / versleten / alle ritsen etc. werken nog.


Rev’it Textile series Dynamic motorjas, maat L. Vraagprijs 60 eu.
De jas heeft uitneembare warme binnenvoering, polyamide buitenlaag, rug-, schouder- en elleboogbeschermers in de buitenjas. Met veel zakken binnen en buiten, doorwaai ritsen, en verstel banden. Onderaan de rug zit een lange rits om de jas aan 'n broek te ritsen (hebben alle Rev’it jassen/broeken).
De jas is in gebruikte staat maar helemaal netjes en onbeschadigd, zonder scheuren of iets, alle ritsen zijn goed. Kan nog prima een paar jaar mee.
Heb ‘m zelf een tijdje gebruikt op een Suzuki GSX-R, maar kan volgens mij gewoon op elk type motor worden gedragen.
Doe de jas weg omdat ik een ander pak van Rev’It heb gekocht!
Revit01.jpgRevit03.jpgRevit04.jpgRevit06.jpgRevit08.jpg


BF Motorcycle motorjas Textiel, maat S. Vraagprijs 45 eu.
De jas heeft uitneembare warme binnenvoering, rug-, schouder- en elleboogbeschermers in de buitenjas. Met veel zakken binnen en buiten, doorwaai ritsen, en verstel banden.
De jas is in gebruikte staat maar helemaal netjes en onbeschadigd, zonder scheuren of iets, alle ritsen zijn goed. Kan nog prima een paar jaar mee.
Is gedragen door een vrouw van 1.70 / 60 kg, had nog wat ruimte over in de jas toen. Was aangeschaft om achterop de motor mee te kunnen maar wordt niet meer gebruikt i.v.m. kinderen etc. en hangt nu al een tijde in de kast!

BF Motorcycle motorbroek Textiel, maat S. Vraagprijs 35 eu.
De broek heeft uitneembare warme binnenvoering, knie- en heupbeschermers.

Het hele BF Motorcycle setje mag ook weg voor Vraagprijs 75 eu samen
Jas01.jpgJas02.jpgJas04.jpgJas05.jpgJas06.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier de foto's van de BF Motorcycle broek
Broek01.jpgBroek02.jpgBroek03.jpg

Heb er ook nog een paar handschoenen bij,
Thinsulate Kevlar motor handschoenen Textiel, maat S. Amper gedragen.
Vraagprijs 15 eu
Hand01.jpgHand02.jpgHand03.jpgHand04.jpg
 
Oja, vergeten te vermelden:
Katwijk aan Zee, of op m'n werk in Delft kan ook.
Met de post is ook mogelijk hoor!
Groeten
 
Ben zelf 1.92 en 85 kg en dan zit ie gewoon goed. Paar cm of kg erbij of eraf maakt ook niet veel uit
 
hoe groot en hoe zwaar (sorry) was degene die de broek aan had?
mijn dochter heeft er mss wel oren naar.
zij is 1.70 en 50 kilo
 
Die was 1.68 en 60kg ongeveer (niet verder vertellen) :)
De broek viel wat lang bij haar, voor de rest zat het gewoon OK.
Komen jullie uit de buurt? Kom gerust langs ande
 
Terug
Bovenaan Onderaan