rf 900 opfrissen

kitta

MF'er
20 nov 2004
177
23
oisterwijk
suzuki rf 900 gevonden in een schuurtje 8 jaar stilgestaan.
banden plat,accu overleden,lak verweerd,carburateur vuil,tank lek kortom een motor waar een beetje werk aan was
full
 
zo op een afstandje ziet het er nog wel aardig uit...toch?

Vind van deze motoren de achterkant wel tof... strak en dat achterlicht er zo in verwerkt

Succes met oplappen!
 
Laatst bewerkt:
Waar vind jij nu zoiets ? Lukt mij nou nooit......ben feitelijk dus een beetje jaloers, maar dat mag je natuurlijk niet te hard zeggen

Hoe dan ook succes met het opknappen (al lijkt het erop dat je meer poetswerk hebt dan zwaar sleutelwerk).

En verras ons met mooie foto's ;)
 
leuk ik koop een RF met een doffe rode kleur en allerlei kleine gebreken en ik ga aan de slag. sleutelen,schuren,spuiten,monteren,poetsen een paar maanden lang bijna elk vrij uurtje aan de motor bezig geweest. Ik denk mischien leuk om een foto te plaatsen als hij compleet is overgespoten in de kleuren rood en mettalic grijs. De foto staat erop maar nu krijg ik de vraag wat de bedoeling is :') *D . De bedoeling was om hem op te frissen en dat heb ik al gedaan de motor is klaar
 
dat ene kleine woordje over het hoofd gezien |( sorry :+
hier bij brikkers beginnen ze meestal met een ziet er niet uit motor ,
en na heeeeeeeeeeeeeeel lange tijd komen de juweeltjes pas tevoorschijn .
dus daarom het woordje niet gezien .
 
Laatst bewerkt:
Je hebt ons zelf op het verkeerde been gezet...
Maar, hij of zij ziet er goed uit. Mooie kleuren combi. Wel een mooie grote foto waard dacht ik zo.
 
bedankt :] ik vind hem ook mooi . had mischien foto"s moeten maken zoals hij er eerst uitzag.tank lek en de benzine die eruit was gelekt had de lak van de tank en frame opgelost. Echt geen gezicht.
 
Kortste opknaptopic ooit. Hele verhaal verteld in twee foto's en drie regels tekst. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan