RF 900 R bij MotorCentrum Eindhoven

99 procent kans dat het een schadegeval betreft... Heb er zelf 2 motors gekocht
in het verleden, waarvan bij allebei later bleek dat ze schade hadden gehad.

Heb er verder geen spijt van gehad, omdat je er van de buitenkant niks aan zag en
verder niks van merkte....

Maar het is idd een stukje prijs vs. kwaliteit (risico) :P
 
Ik heb ze even gebeld, en gewoon de situatie uitgelegd.....
Ik heb als antwoordt gekregen dat ze serienummers in het contract gaan zetten en een statement dat de motor niet krom of wat dan ook is.

Tevens heb ik de oude eigenaar gesproken.

Dit alles schept dan toch wel weer vertrouwen in hun.......

En de vorige eigenaar klonk niet aan de telefoon heel toevallig hetzelfde als de eigenaar of een van zijn werknemers? _O-
 
Daarintegen rijden heel wat mensen op een ex-schadefiets en zolang ze er niet achterkomen vinden ze het een geweldige fiets :} :}


Het maakt mij niet uit WIE iets verkoopt, als datgene wat hij verkoopt goed is, is t goed. Klaar.
 
Dat is ook een bekend geintje...

Ik zou dr uit principe al niks meer kopen, het is gewoon een grandioze naaibal.
 
Misschien een rare vraag, maar kan je de Promotor adviseur er niet eens naar laten kijken? Ik ben geabonneerd op de promotor en als je zo af en toe die verhalen leest ben je blij dat die man zijn advies er over geeft.

Verder wordt er in het algemeen erg negatief over Groenen/Motorcentrum Eindhoven gesproken en wordt er inderdaad afgeraden daar een fiets te kopen.

Groeten Remco
 
Bij Motoport Rockanje staat er een van `96 met 22.000km op de teller voor 3999 euries.Goede betrouwbare zaak. Echter er was een vreemd dingetje aan. 2 weken geleden was hij verkocht en verleden week staat ie ineens weer in de zaak aangeboden. Lijkt het je iets? Zie www.motoportrockanje.nl

:] Suc6 met zoeken cq vinden. :]
 
Die fiets leek je wel wat of niet, had al proef gereden en al
Prijs was ook leuk dus er stond niks in de weg. *O*

Toen maar even rondvragen op het MF om te zien of het wat is. :Y





En nu twijfel je door alle indianeverhalen. lmao _O-

Leuk man zo'n forum. })
 
Tik het telefoonnummer maar eens in op Google, dan weet je meteen of het van groenen zelf is. Is hier al ooit voorbij gekomen.
 
Laat iemand met verstand er eens naar kijken ja.
En, nou staat er een keer een motor met een scherpe prijs is het weer niet goed :+
 
Laat iemand met verstand er eens naar kijken ja.
En, nou staat er een keer een motor met een scherpe prijs is het weer niet goed :+

Whehe, ja je hebt gelijk, niet alle scherp geprijsde motoren zijn prullen.
Ik laat er morgen naar kijken en als ie bevalt en goed is mogen ze m inpakken en een roze strik erom doen.... *O*

Keep you posted..... :]
 
Laatst bewerkt:
ben ook eens bij die zaak geweest om voor een honda te kijken..
zag wat kleur verschil onder de kappen en vroeg of die eraf konden...
gingen ze niet aan beginnen voor die prijs en ja ze hadden het al zo druk..
ik ben dus geen fan van deze winkel..
 
Helleu peeps,

Het kogellager is door de kerk, de fiets is gekocht.... *D
Heb het ding naar een andere motor garage gebracht en er naar laten kijken.
Er was niets mis mee volgens de monteur, dus dat vond ik voor mijn gevoel wel ok.

Heb in het koopcontract laten vermelden dat het geen schadefiets is en uiteraard het framenummer en het motornummer erbij, deden ze helemaal niet moeilijk over....

Dus staat naast mijn TL nu een RF (waar mijn vriendin op gaat rondsnorren) :]
 
Ik denk dat er in dit onderwerp een aantal keren een misverstand is over twee motorzaken ...
Namelijk Motorhuis Eindhoven en Motorcentrum Eindhoven ...

Dat zijn twee hele verschillende zaken !

Motorhuis Eindhoven heeft, voor zover ik weet, een slechte naam ja. Ik ben persoonlijk bijna door ze opgelicht ... en niet te zuinig ook ! :( . Het is dat ik er op tijd achter ben gekomen ... anders had ik nu gezeten met een motor die niet veilig was ... met alle gevolgen vandien :( :N


Motorcentrum Eindhoven daarentegen is een combinatie van drie zaken (Motomoda, Motorcentrum Eindhoven en Van Gerven Motoren). Ik heb mijn motor in onderhoud bij Van Gerven en ik ben nog nooit zo tevreden geweest ! Ze deden niet moeilijk over het feit dat het een Laverda is en ik heb nog nooit teveel betaald. Goede service en goed advies ! :}
Naar mijn mening is Motorcentrum Eindhoven wel te vertrouwen.
 
Ik denk dat er in dit onderwerp een aantal keren een misverstand is over twee motorzaken ...
Namelijk Motorhuis Eindhoven en Motorcentrum Eindhoven ...

Dat zijn twee hele verschillende zaken !

Motorhuis Eindhoven heeft, voor zover ik weet, een slechte naam ja. Ik ben persoonlijk bijna door ze opgelicht ... en niet te zuinig ook ! :( . Het is dat ik er op tijd achter ben gekomen ... anders had ik nu gezeten met een motor die niet veilig was ... met alle gevolgen vandien :( :N


Motorcentrum Eindhoven daarentegen is een combinatie van drie zaken (Motomoda, Motorcentrum Eindhoven en Van Gerven Motoren). Ik heb mijn motor in onderhoud bij Van Gerven en ik ben nog nooit zo tevreden geweest ! Ze deden niet moeilijk over het feit dat het een Laverda is en ik heb nog nooit teveel betaald. Goede service en goed advies ! :}
Naar mijn mening is Motorcentrum Eindhoven wel te vertrouwen.

Zijn idd verschillend, maar de meesten hebben toch een precies omgekeerde mening tov deze 2 motorzaken..........

Over van Gerven en motomoda hoor je idd trouwens veel goede verhalen. De verhalen van groenen kent iedereen wel.........
 
Ik ben met beide motorzaken bekend, kom al 20 jaar ofzo bij Motorhuis Eindhoven en ben daar nog nooit bedonderd. Zaak ziet er netjes uit - je kan ook in de werkplaats kijken.
Ben ook regelmatig bij Motorcentrum Eindhoven geweest en heb achter in de zaak nog nooit een grotere teringzooi gezien als daar, niks dan schadebakken en kratten met zooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan