RF600 -> Het grote hugger topic

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
RF rijders, ik heb eindelijk contact met onze duitse vriend Thomas, die huggers (Hinterradabdeckung) maakt voor onze geliefde RF 600 en 900. (Normaal past hij ook op een RF900, maar het is wel even opletten als je een 180 band hebt.)

Bij deze wil ik dus inventariseren wie er allemaal een willen kopen.

- Er zijn ook huggers voor vele andere motoren dan de RF te krijgen.
- De hugger komt in zwarte kleur vanaf de leverancier, en het is glasvezel.
- Klik hier voor wat montage info

Zodra ik meer informatie heb zal ik dat direct posten. De afspraak die ik heb met dhr Thomas is dat ik tot eind februari inventariseer wie er allemaal een willen hebben. Als ik weet hoeveel man er een willen, dan spreek ik een prijs met hem af.
Die prijs laat ik jullie dan natuurlijk weten, waarna jullie tot betaling over zullen moeten gaan, aangezien ik niet voor 8 mensen (bijvoorbeeld) voor kan schieten.

Al met al zal het dus ongeveer halverwege maart zijn dat ik de huggers kan ophalen. Dus net zodra het buiten mooi genoeg weer wordt om de boel te monteren!

Plaatjes van zo'n hugger vind je bij de posts van Flugel in dit topic.

Laat het me weten mensen! Post hier dat je er wilt, of mail me even, en ik voeg je aan het lijstje toe.

Voor vragen over levering, typen motoren, prijzen, enz.: mecroucoo@hotmail.com

Carlo.
 
Laatst bewerkt:
Deze mensen willen ook een RF hugger kopen:

Bestelt hebben     Geld overgemaakt?         Geld ontvangen?

- CatchDude        - Ja                              - Ja
- ivovanwijhe       - Ja                             - Ja
- Limbojoop         - Ja                             - Ja
- Willem169         - Ja                             - Ja

Misschien later:

- Harley


 
Laatst bewerkt:
Misschien handig om te vermelden maar die Hugger past ook op een RF900 (oppassen als je een 180 band hebt maar dit zou geen problemen mogen opleveren (nog niet in de praktijk getest)). Ook zou deze hugger passen op een GSF600. Ik ga nog wachten met bestellen tot ik terug een betere cashflow heb ;) Dus ik bestel voorlopig NIET.
 
Ik heb gelijk gevraagd op welke typen hij nog meer past. Zodra ik iets weet weten jullie het ook.
 
Laatst bewerkt:
De spuiterij. De kleurcodes voor je RF staat hier.

Maar als je naar een spuiterij gaat houden ze ook rekening met verkleuring over de jaren en kunnen ze je kleur prima benaderen.
 
de mijne is uit '94. kun je er niet 2 laten spuiten? als je het niet voor wil/kan schieten wil ik het geld wel overmaken.
 
Als ik het goed begrijp dan wil je er 2? :) Kan geregeld worden hoor, je zegt het maar. ;) Maar als je iemand kent met exact dezelfde kleur, die enigzins in de buurt woont, dan loont het vast om ze alletwee tegelijk te laten spuiten...

Ik kan inderdaad niet even snel enkele honderden euro's voorschieten. Voordat ik de boel ga kopen dan moeten jullie idd. betalen. :)
 
nee nee nee, ik wil er een. jij hebt toch ook een rode rf uit94? is dat niet dezelfde kleur dan?
 
de mijne is uit '94. kun je er niet 2 laten spuiten? als je het niet voor wil/kan schieten wil ik het geld wel overmaken.

Op woensdag 21 januari 2004 17:31 schreef ivovanwijhe het volgende:
nee nee nee, ik wil er een. jij hebt toch ook een rode rf uit94? is dat niet dezelfde kleur dan?

Ivo, je kunt hem het beste zelf ff naar een spuiter brengen, catchie kan hem wel laten spuiten maar dan heb je 80 % kans dat de kleur exact goed wordt. Dit heeft met de verkleuring door de jaren heen te maken. En rood heeft nu eenmaal de eigenschap dat ie iets sneller verkleurd. Dus mijn advies draai ff je Ferrari-sleuf er af, neem deze mee naar de spuiter en dan moet het goed komen.
Maar nogmaals dit is een goed bedoeld advies.

Groeten Flugel
 
En in de poll van dat andere RF topic waren 9 man die wel een hugger willen, maar hier zijn nauwelijks reacties... We moeten ze maar eens wakker schudden... :)
 
Sorry sorry,Jopie is chauffeur en komt vaak slechts in het weekend thuis,ik was bij die eerste aanmelders en wil er dus nu ook een.Als het zover stuur de gegevens maar op en dan stort ik de knaken!!
 
dat zijn er dus 3, catchdude, willem en ik.
waar kan ik mijn geld kwijt? wanneer kan ik'm verwachten? :9~
 
Ik wilde eigenlijk nog even inventariseren wie er allemaal nog een willen. Er waren veel meer reacties in het andere topic. Wellicht dat de andere RF rijders pas dit weekeind dit topic gaan lezen?

Als er eind volgende week geen reacties bij zijn gekomen bestel ik voor ons 3-en. Loopt het ineens vol dan kijk ik het nog even iets langer aan. Waar het mij om gaat is dat ik maar een keer naar die kerel hoef te rijden. Om voor iedereen op en neer te pendelen vind ik persoonlijk niet zo'n goed idee! :)

Tegen de tijd dat ik ze op ga bestellen mail ik jullie even over de betaling, okay?
 
Terug
Bovenaan Onderaan