RF600 -> Het grote hugger topic

Ik haal ze in duitsland, maar da's bij mij om de hoek! :)

Ik heb gelijk gevraagd of ze leveren voor de Bandit en de Kawa van Nada... :) Antwoord volgt... :)
 
Moet zeggen dat je lekker bezig bent Catchie !! :}

Ben zeer benieuwd wat "Der Thomas" allemaal voor onze RF kan maken. Tis al een supermooie motor en met al die nieuwe gadgets wordt het alleen maar beter :9~
 
Dit is trouwens echt vreselijk sweet

PRRF600.jpg


Die undertail is :9~

Waar kopen?

Dank aan Murkel voor plaatje
 
Mooi.. wanneer denk je dat je ze in huis hebt? O-)

Ja, da's ook al een verhaal. Ik heb de bestelling afgelopen week al geplaatst, maar ik heb nog steeds geen reactie. Het telefoon nummer dat ze me hebben gegeven klopt niet. Ik denk dat ik morgen even langs rij om te vragen hoe lang het nog duurt.

Maar maak je niet druk, ik heb eerst ook erg veel moeite moeten doen om contact te krijgen, volgens mij controleren ze gewoon heel erg onregelmatig hun e-mail.
 
Ja, da's ook al een verhaal. Ik heb de bestelling afgelopen week al geplaatst, maar ik heb nog steeds geen reactie. Het telefoon nummer dat ze me hebben gegeven klopt niet. Ik denk dat ik morgen even langs rij om te vragen hoe lang het nog duurt.

Maar maak je niet druk, ik heb eerst ook erg veel moeite moeten doen om contact te krijgen, volgens mij controleren ze gewoon heel erg onregelmatig hun e-mail.

Heb jij een adres ?
 
Goed, ik ga zaterdag langs om de boel definitief te bestellen. (Met 4 stuks wilden ze dat even 'mano a mano' doen, en niet via e-mail). Dat zou betekenen dat ik ze de zaterdag daarop op ga halen.

Hij leverdt overigens ook huggers voor de Bandit, en voor Nada zijn Kawa. En vrijwel voor alle andere typen motoren... Meer hierover later.


 
Laatst bewerkt:
Ik krijg net door dat ik aanstaande zaterdag de huggers al op kan komen halen! Goed nieuws dus!
 
Jah zoals je zei in je mail! Goed nieuws! :)

Volgende week zondag ben ik niet thuis, ik wil de hugger best op komen halen.
Als je aan wilt geven wanneer dat kan, en mij even je adres mailt vind ik het prachtig :P
 
Schop O-)

Heb met CatchDude de afspraak 'em op te halen, ben zeer benieuwd! :)
Heb alvast een Fluoricerend kleurtje gefix0rt :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan