RF600 -> Het grote hugger topic

Succes en rij zijn boerderij niet voorbij (dat overkwam mij namelijk ook B| :X :z )

Als je van de snelweg afgaat dan ga je linksaf. Je zit dan op de doorgaande weg. Na een paar 100 meter zit een boerderij met veel struiken en andere groene meuk. Dit is zijn boerderij, en op het hek staat "Wagner kunstoftechnik"

Succes mannen. Ik post morgen een foto van me motor met de Rode hugger erop. Dit even om jullie lekker te maken :+
 
Ze zijn binnen!

huggers_rf600.JPG


Die van mij ligt al bij de spuiter. Die maakte me eerst bang met dat spuiten zowieso 200 euro kost. Maar hij wilde wel voor 75 euro mijn huggertje spuiten.

Ik heb hem duidelijk weten te maken dat 55 euro ook al een heel schappelijke prijs is in de ogen van een leek. :) Okay, het is niet zo goedkoop als met de hand, maar ik ben dan ook lui... :)

En waar blijven die foto's nu RML? ;)

Oh, en hij kan echt een enorm aantal dingen leveren voor een heleboel diverse motoren! En wat hij niet standaard maakt kan hij maken als er voldoende vraag naar is en hij een motor heeft als voorbeeld.

Tevens heeft hij nog een compleet origineel zijkuipenset voor de RF liggen (zonder de losse ferrari sleuven.).

Ik heb trouwens met hem afgesproken dat ik eens in de 1 a 2 maanden een bestelling plaats bij hem, of eerder als er echt veel bestellingen zijn. (Of later als blijkt dat niemand wat wilt..) Waar het om draait is dat als ik echt grote bestellingen doe ik ook lekker wat kan rommelen met de prijs. *D CatchDude als importeur, jawel! :) Mocht je dus iets willen hebben voor je motor, mail me even, of post het in het topic dat ik hierover open dit weekeind. Dan kan je ook daar zien hoe groot de bestelling is tot dan toe. Goed idee of niet?

Undertails voor de RF heeft hij niet, maar ook hiervoor geldt: Als er voldoende vraag naar is, en hij kan over een RF beschikken, dan kan hij het maken.

Wat kan ik nog meer bestellen (voor allerlei typen motoren dus)? (In fiberglas overigens, niet in plastic.)

- Huggers
- Undertray
- Seatcovers
- Buddyseats (het plasticwerk onder en om je zadel dus.)
- Monoseats
- Cockpit kuipwerk
- Voorspoiler (Ja hoe heet dat, waar je voorwiel in rond draait? In het duits 'Bug-spoiler', zeg maar een soort undertrays voor je voorwiel.)
- Voorspatbord
- Kuipwerk
- Schijnwerper kuipwerk (waar dus je verlichting in zit, aan de voorkant)
- Dubbele schijwerper kuipwerk
- Scheibe <-- duits dus, iemand een idee? Mijn gok is een kuipruit.

Voor de RF kan ik bestellen: Huggers, soloseats, zo'n voorspoiler, voorspatbord, kuipwerk, en zo'n scheibe (kuipruit?).

Ik krijg nog een paar plaatjes als voorbeeld van hem als het goed is.

Mocht je me nu al willen mailen (op mecroucoo@hotmail.com), meld dan even je type motorfiets en het bouwjaar.
 
Laatst bewerkt:

Uit welk jaar? Ouder dan 2002 is een mal van, en is dus een hugger voor te krijgen. Nieuwer dan '02 zal ik moeten vragen; Bij een grote bestelling is het vast te regelen. Voor de modellen ouder dan 02 is heel veel te krijgen, naast de hugger.

Zo'n hugger kost 90,-. Binnenkort open ik een nieuw topic over bestellen en zo.
 
Ik de hele tijd maar denken wat is een hugger :?
ik heb een carbon hugger blijkbaar :) nooit geweten dat het een hugger heet

RF900hugger.jpg


ga binnenkort met mijn nieuwe canon G3 wat nieuwe plaatjes schieten die zijn een stuk beter dan deze :9
 
Uit welk jaar? Ouder dan 2002 is een mal van, en is dus een hugger voor te krijgen. Nieuwer dan '02 zal ik moeten vragen; Bij een grote bestelling is het vast te regelen. Voor de modellen ouder dan 02 is heel veel te krijgen, naast de hugger.

Zo'n hugger kost 90,-. Binnenkort open ik een nieuw topic over bestellen en zo.


1999 dus dat zal geen probleem zijn, wat wel een probleem kan worden is dat ik dat ding voor 20 maart wil hebben, waar dan ook vandaan, (voor de vrouw d'r verjaardag)dus als dat zou lukken heel leuk, anders moet ik er 150,oo eurie's voor betalen, en dat is als ik de prijzen zie strak balen.

ik hoor het
 
Netjes hoor, sehr schon! :)

Die van mij ga ik gewoon zelf spuiten (fluoricerend blauw/groen achtig) :P
De rest (ruitje, voorspatbord en vinnen) is al klaar.

Ben alleen nog opzoek naar kleine knippers. Van de week even halen dus.

Trouwens, ik ben zeer geinterresseerd in een undertail.
Is het wat om daar ook een inkoop-actie voor te organiseren?
 
Ze zijn binnen!

(Afbeelding)

Die van mij ligt al bij de spuiter. Die maakte me eerst bang met dat spuiten zowieso 200 euro kost. Maar hij wilde wel voor 75 euro mijn huggertje spuiten.

Ik heb hem duidelijk weten te maken dat 55 euro ook al een heel schappelijke prijs is in de ogen van een leek. :) Okay, het is niet zo goedkoop als met de hand, maar ik ben dan ook lui... :)

En waar blijven die foto's nu RML? ;)

Oh, en hij kan echt een enorm aantal dingen leveren voor een heleboel diverse motoren! En wat hij niet standaard maakt kan hij maken als er voldoende vraag naar is en hij een motor heeft als voorbeeld.

Tevens heeft hij nog een compleet origineel zijkuipenset voor de RF liggen (zonder de losse ferrari sleuven.).

Ik heb trouwens met hem afgesproken dat ik eens in de 1 a 2 maanden een bestelling plaats bij hem, of eerder als er echt veel bestellingen zijn. (Of later als blijkt dat niemand wat wilt..) Waar het om draait is dat als ik echt grote bestellingen doe ik ook lekker wat kan rommelen met de prijs. *D CatchDude als importeur, jawel! :) Mocht je dus iets willen hebben voor je motor, mail me even, of post het in het topic dat ik hierover open dit weekeind. Dan kan je ook daar zien hoe groot de bestelling is tot dan toe. Goed idee of niet?

Undertails voor de RF heeft hij niet, maar ook hiervoor geldt: Als er voldoende vraag naar is, en hij kan over een RF beschikken, dan kan hij het maken.

Wat kan ik nog meer bestellen (voor allerlei typen motoren dus)? (In fiberglas overigens, niet in plastic.)

- Huggers
- Undertray
- Seatcovers
- Buddyseats (het plasticwerk onder en om je zadel dus.)
- Monoseats
- Cockpit kuipwerk
- Voorspoiler (Ja hoe heet dat, waar je voorwiel in rond draait? In het duits 'Bug-spoiler', zeg maar een soort undertrays voor je voorwiel.)
- Voorspatbord
- Kuipwerk
- Schijnwerper kuipwerk (waar dus je verlichting in zit, aan de voorkant)
- Dubbele schijwerper kuipwerk
- Scheibe <-- duits dus, iemand een idee? Mijn gok is een kuipruit.

Voor de RF kan ik bestellen: Huggers, soloseats, zo'n voorspoiler, voorspatbord, kuipwerk, en zo'n scheibe (kuipruit?).

Ik krijg nog een paar plaatjes als voorbeeld van hem als het goed is.

Mocht je me nu al willen mailen (op mecroucoo@hotmail.com), meld dan even je type motorfiets en het bouwjaar.


Ik heb op zich wel intresse in de kuipset van de RF weet je ook zo wat die kost ? Want dan kan ik mischien al beginnen aan de ombouw ofzo. daarnaast is een kuipset altijd handig :)

Undertray probleem ga ik denk ik oplossen door zo'n standaard undertray van € 55,- en dan zelf aanpassen.

Ik wil wel eens de piccies en extra info die je nog krijgt afwachten :)
vooral die kuip heb ik intresse in :) die ferrari sleuven kan ik nog wel aankomen denk ik.
 
Is er een standaard undertray dan, en is het veel werk die "RF-passend" te krijgen? :)

En hoe zit dat nou met je fiets Harley?
Rijdt 'ie nou? Ik dacht zoiets te lezen in ander topic.
 
Ja verschillende raceonderdelen winkeltjes hebben een grote platte plaat met daarin de uitholling. Je kan die dan zelf pas maken dus denk wel dat het moet werken. Veel werk -> ben bang van wel aangezien de RF een kloteonderkant heeft. Heel mischien trek ik wel de hele achterkant eraf en maak smeer het dan tot 1 geheel. die beugel aan de onderkant gaan dan allebei weg (is nu al bij 1 de andere zit het slot van het zadel nog aan)

En jah de RF is weer helemaal operationeel voor slechts :( € 1250,- hangt er nu een nieuw blokkie onder :)
 
Hmja, die vele €'s zuigen '( maar je rijdt weer tenminste! :)

Denk toch dat ik de voorbewerkte undertray (tail?) wil.. die paar euro's ;)
 
Ik heb op zich wel intresse in de kuipset van de RF weet je ook zo wat die kost ? Want dan kan ik mischien al beginnen aan de ombouw ofzo. daarnaast is een kuipset altijd handig :)

Ik vraag even naar de prijs. Of een fototje mogelijk is weet ik niet. Ik durf geen prijs te gokken voor die kuip. Let wel, het zijn alleen de zijkanten, niet de voorkuip/topkuip.

Je hoort nog van me.
 
de achterzijkanten ? of ook waar normaal wel de sleuven inzitten ? anders hebbik er inderdaad vrij weinig aan want dan is tie nog niet half compleet :P
 
en ook de achterkant of die ook niet ?


tsjonge heel mijn internet ligt eruit behalve MF kan niet eens mijn email ophalen nu :(
 
en ook de achterkant of die ook niet ?


tsjonge heel mijn internet ligt eruit behalve MF kan niet eens mijn email ophalen nu :(

Nee sorry. ECHT alleen die zijpanelen waar die sleuven in zitten. Hij heeft alleen die gemodificeerde achterkant (zie die flyer).
 
OK, ben bezig met spuiten.. wilde eerst fluoricerend blauw over het zwart spuiten, maar dat wordt natuurlijk helemaal niks. Dus, blauw/paarse verf er redelijk afgeschuurd, en een bus zachtgele lak gekocht. In 1x dekkend over het zwart, en nu samen met het blauw vormt het exact de kleur van mijn motor.

Ben benieuwd, en zal pics posten zodra 'ie erop zit ;)
 
Nou jongens hij zit er -net- op.
Geen pics nog vanwege het licht.. morgen of overmorgen zal ik wat posten.

2 puntjes alleen:
[*] gaatjes zijn niet goed, moeten bij mijn RF iets verder uit elkaar :?
[*] kleur is ook niet goed (lang verhaal, post ik andere keer wel)

Al met al nog steeds blij met die hugger, maar of het nou zo supermooi is, is vraag 2...
 
Terug
Bovenaan Onderaan