Nou ik wil mijn motor (Suzuki RF600R 1993 35.000Km op de teller) dus na december als de 25Kw kit (heeft er dan circa 8000km in gezeten) eruit is verder gaan aanpassen met een of meerdere van de volgende opties !
Kunnen jullie mij helpen te beslissen
wel graag onderbouwen dus wat zijn de voordelen en/of nadelen van bepaalde opties (vooral de vering en Dynokit) en waarom zou jij het wel of niet gaan doen ?
[*]HyperPro Voorvorkkit SP-SU06-SSA005 € 146.26
[*]HyperPro Achterveerkit SP-SU06-SSB005 € 98.91
[*]HyperPro Complete veringkit SP-SU06-SSC005 € 220.63
[*]WP Progressive voorvorkveren op gewicht aangepast € 198,00
[*]Tail Riser € 70,-
[*]Engine Kit (rood geanodiseerd aluminium) Pro Bolt € 43.75
[*]Tank Kit (rood geanodiseerd aluminium) Pro Bolt € 11.65
[*]kuipruitje pikzwart € 77,50
[*]Dynojet stage 1 Kit € 145.00
[*]K&N Luchtfilter € 55.00
[*]Carbon look achterspatbord € 135.00
[*]Testarossa carbon look spiegel Links € 31.95
[*]Testarossa carbon look spiegel rechts € 31.95
[*]Platte kuip Carbon Knipperlichten € 15.95
[*]Undertray (zelf te maken) prijs onbekend
Indien de undertray doorgaat/gaat lukken dan ook het volgende:
[*]Knipperlichten in mijn remlichten net als bij een Amerikaanse auto prijs onbekend
[*]Nummerplaat houder achter het wiel prijs onbekend
Het volgende is al gedaan aan mijn motor :
[*]Carbon mini knipperlichten voor en achter
[*]Carbon kroonplaat beschermer
[*]Carbon tankpad
[*]Carbon rem en koppelingshevel
[*]Carbon Laser Oval eindemper (zelf aangepast op RF600R, was van een SV650)
[*]Rood geanodiseerde aluminium voetsteunen voor bestuurder & Passagier
[*]Rood geanodiseerde trillingsdempers aan het einde van het stuur
[*]Rood geanodiseerde ventieldopjes in de vorm van zuigertjes
[*]Osco kettingsmeerssysteem ( moet verplaatst worden als undertray doorgaat/gaat lukken
[*]Sigma BC800 digitale KMteller (die niet werkt, en dus waarschijnlijk eraf gaat)
Alvast heel erg bedankt
PS : fototje
Kunnen jullie mij helpen te beslissen
wel graag onderbouwen dus wat zijn de voordelen en/of nadelen van bepaalde opties (vooral de vering en Dynokit) en waarom zou jij het wel of niet gaan doen ?
[*]HyperPro Voorvorkkit SP-SU06-SSA005 € 146.26
[*]HyperPro Achterveerkit SP-SU06-SSB005 € 98.91
[*]HyperPro Complete veringkit SP-SU06-SSC005 € 220.63
[*]WP Progressive voorvorkveren op gewicht aangepast € 198,00
[*]Tail Riser € 70,-
[*]Engine Kit (rood geanodiseerd aluminium) Pro Bolt € 43.75
[*]Tank Kit (rood geanodiseerd aluminium) Pro Bolt € 11.65
[*]kuipruitje pikzwart € 77,50
[*]Dynojet stage 1 Kit € 145.00
[*]K&N Luchtfilter € 55.00
[*]Carbon look achterspatbord € 135.00
[*]Testarossa carbon look spiegel Links € 31.95
[*]Testarossa carbon look spiegel rechts € 31.95
[*]Platte kuip Carbon Knipperlichten € 15.95
[*]Undertray (zelf te maken) prijs onbekend
Indien de undertray doorgaat/gaat lukken dan ook het volgende:
[*]Knipperlichten in mijn remlichten net als bij een Amerikaanse auto prijs onbekend
[*]Nummerplaat houder achter het wiel prijs onbekend
Het volgende is al gedaan aan mijn motor :
[*]Carbon mini knipperlichten voor en achter
[*]Carbon kroonplaat beschermer
[*]Carbon tankpad
[*]Carbon rem en koppelingshevel
[*]Carbon Laser Oval eindemper (zelf aangepast op RF600R, was van een SV650)
[*]Rood geanodiseerde aluminium voetsteunen voor bestuurder & Passagier
[*]Rood geanodiseerde trillingsdempers aan het einde van het stuur
[*]Rood geanodiseerde ventieldopjes in de vorm van zuigertjes
[*]Osco kettingsmeerssysteem ( moet verplaatst worden als undertray doorgaat/gaat lukken
[*]Sigma BC800 digitale KMteller (die niet werkt, en dus waarschijnlijk eraf gaat)
Alvast heel erg bedankt
PS : fototje
Laatst bewerkt: