rf900 kontje anders?

de zeis

Rookie
9 nov 2009
5
0
Rotterdam
Goeie dag allen,

Ik kan mn gsx600f inruilen voor een rf900 en dat lijkt me wel een goed plan :)
Alleen ik vin die kont van de rf zo lelijk.... '(
Nu ben ik wel een knutselaar van nature dus das niet zo'n probleem maare,
heeft er iemand een idee over wat er op past aan "konten".
mischien heb je een mooie gezien of in de schuur staan en kun je me vertellen van welke motor die achterkant afkomstig is?

Of stel ik nu een gekke vraag?

thanks!
 
Ik zou twee keer nadenken voordat je het mes zet in goede onderdelen; is nml killing voor de waarde.

En als het je opbeurt: als je rijdt zie je je eigen kont toch niet, alleen de cockpit en voor je ;).
 
Als je goed kunt klussen enzo (dus ook lassen), dan denk ik dat je alles er wel op kunt gooien, maar dat weet ik niet zeker.
 
Zet er iig een kont op die bij de rest van de motor past. Een beetje in proportie. Geen 2009 R6 kont bijvoorbeeld. :)
 
thanks voor de opsteker :)
En het is ook zeker niet mn plan om de orginele delen te gaan versnijden.
Een subframe lassen en een andere achterkant er op dat was het idee.
Ik weet alleen niet of er wel een subframe op zit om te vervangen en ik ben op zoek naar plaatjes om wat ideen op te doen.
Helaas heb ik niet een paar halve motoren liggen om er naast te houden en te kijken of het er een beetje uitziet :) :)
 
Goeie dag allen,

Ik kan mn gsx600f inruilen voor een rf900 en dat lijkt me wel een goed plan :)
Alleen ik vin die kont van de rf zo lelijk.... '(
Nu ben ik wel een knutselaar van nature dus das niet zo'n probleem maare,
heeft er iemand een idee over wat er op past aan "konten".
mischien heb je een mooie gezien of in de schuur staan en kun je me vertellen van welke motor die achterkant afkomstig is?

Of stel ik nu een gekke vraag?

thanks!

voor vragen en meningen van mede rf-ers...
Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R ---> deel 5
en vele foto's op....
HyvesGames

en welkom.. mocht je m aanschaffen!
 
Ik heb erg veel achter een vriend gereden die ook een RF had. In het begin vond ik het een rare achterkant, maar het went erg. Nu kan ik hem erg waarderen. Het heeft wat eigens. Alsof je achter een ruimteschip aanrijdt.
 
Als ik nog een mooie RF900 ergens op de kop kan tikken dan zit ik er heftig aan te denken om mijn Yammie daar op in te ruilen. Ze rijden echt machtig en zien er ook fantastisch uit.
niet dat mijn Ace goed rijdt, integendeel O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou twee keer nadenken voordat je het mes zet in goede onderdelen; is nml killing voor de waarde.

En als het je opbeurt: als je rijdt zie je je eigen kont toch niet, alleen de cockpit en voor je ;).


kopleet nieuwe kont maken en de originele bewaren in de schuur voor als je hem nog gaat verkopen ;)
 
Zo! ik heb dr een gezien met de kont van een 996.
En zo van de plaatjes zag het er mooi passend uit!
De twijfels zijn voorbij :)
Wil dr iemand een gsx 600f kopen? :) :)
 
Kijk daar heb ik wat aan thanks!
Dr is dus wel wat mogelijk met een rf *D
Jammer dat ik het interessantste plaatje niet kan zien, die van het frame zonder blok?!
ff zoeken naar een werkplaats handboek ik kom dr wel uit..... denk ik
twijfel twijfel :?

Tuurlijk, met élke motor is wat mogelijk. Tis maar net hoeveel werk je er van kunt en wil maken :Y
 
De kont van een RF900 zo lelijk '( Smaken verschillen, ik vind het één van de lekkerste kontjes konten ooit gemaakt :)


:} dus jou zien we ook een keer op een RF meeting :P



De kont van de RF is prachtig man, wat moet je nou met een klein smal kontje, doe mij maar gewoon een dikke reet :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan