RF900R valblokken?

Hallo iedereen,

Sinds enige tijd ben ik trotse bezitter van een RF900RS2 moto. ( De 2e al)
Na slechts 2 weken ben ik op een Duitse monovolume geknald die zonder kijken links afdraaide om een parkeerplaats in te rijden ( over een doorlopende lijn) en dus me niet gezien had.
Ik reed niet snel meer ( had hem wel gezien en was slim genoeg niet keihard in de remmen te vliegen) maar reed toch nog tegen iets van een 20km/u in zijn zijflank en viel vervolgens naar rechts.
Gevolg, voorkant en rechterkant van de kuip serieus beschadigd. ;(
Alles is geregeld via de verzerkering maar ik trok lang niet genoeg om hem helemaal te laten maken; het was tevreden stellen met minder geld dan de reparatie of total-loss verklaring door de verzerkering, wat nog minder op zou leveren :(

Dus de reparatie is een werk van lange adem geworden want ik eis nieuwe stukken, ik kocht hem in nieuwstaat dus neem ik met minder geen genoegen! Bovendien vond ik nergens onderdelen in dit kleurenschema zonder schade.

Maar wat ik wilde vragen, zijn er valblokken op de markt voor de RF900? Liever wat krasjes op een valblok dan een nieuwe flank te moeten kopen ( +1000€! :N )

Oh en als iemand nog een BOS carbon demper of een carbon hugger heeft liggen, in perfecte staat, laat maar iets weten!

Weet iemand wat het verschil is tussen de RF900RS2 ( paars-grijs) en de gewone R? Buiten dan het speciale kleurenschema en dat ie limited edition is.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden
 
Terug
Bovenaan Onderaan