RG 500/4 Suzuki Race Restauratie

suzuki Rg 500 4 racer uit '78 in goede lopende staat .

blok is als check up uitelkaar geweest (geen oxidatie oid.) ,maar niet gereviseerd

compleet met stroomlijn .



contact opnemen per mail aub !


On this bike is a reservation on the moment !


dieses motorrad ist am moment reserviert !


cét moto est en moment reservee !




Tja en dat voor de eerste eigenaar waarschijnlijk ......... die maak ik dan wel weer
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig *D
wat ben ik toch een goed mens O-) :+

Ps ik word helemaal GEK gebeld van all over the world wil je dat geloven ??????????? })

GReeetzzzzzzzzzzzzzz
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof het graag, ik zou zelf ook nog wel een keer een RGracer willen maar op dit moment hou ik het maar bij mijn StraatRG´s
 
Hi hallo !! je was mee even voor teamtexacoheronsuzukibrut7!!! maar mijn internet verbinding lag plat dussssssssssssss.jaajaa!

Niet huilen hoor komt allemaal goed !! de nieuwe-oude eigenaar is SUPER blij dat ie zijn eigen motor weer terug kon kopen !!
en die gaat hem ,zoals bedoeld in de topic-titel, kompleet restaureren !! en omdat ik om diverse redenen contact houd met dit 'heerschap'' zal jullie honger naar plaatjes en up dates hoogst waarschijnlijk wel gestild worden !! })
voor mij was een komplete restauratie niet een rieel uitgangspunt ..........afijn jullie weten een beetje de historie ....... :X

Deze week word bijvoorbeeld al aan gevangen met de vervanging (kopieren) van de uitlaten ,heel interesant waarschijnlijk !! :Y


al met al; ik ben blij , de nieuwe -oude eigenaar is blij , de erven zijn blij ......nou jullie nog !! ;)

. dus laat die notificatie aan staan !!

mochten jullie m toch peren ....... dan bedankt voor de leuke en gezellige interesse !! see you else where !

fast greets FF !
 
Laatst bewerkt:
Ah mooi dan blijf ik nog even ;) ;)


Ik zie alles, ik heb dan ook mijn lenzen in :+
 
Laatst bewerkt:
was vanmiddag even bij samba ............

Titanium A kit uitlaatje :9~ :9~

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan