RG 500/4 Suzuki Race Restauratie

muwhahahaha wat een gruwenlijk vet ding!!!
dat motorblok ook :}

Mooi vind ik hem niet, maar wel super vet! Ik zou hem zelf alleen helemaal updaten ipv herbouwen in ogineele kleuren, maar wie ben ik :P

Superproject dat ik zeker ga volgen!!!

origineel blijft ie t meeste waard kris ....... ;)

en ja Jack heeft er oa ook zo een gereden....... :]
 
tering wat een gaaf project, ben benieuwt hoe hij er uitziet in de wit/blauwe
kleurstelling!!
laat snel weer wat foto's zien! :]
stoere bike!!!!
 
Campagnolo's indeed!!

En doe mn best met de pics !! maar ik moet ondertussen ook bouwen he.... O-)
full


okee eentje dan nog........... :9

Gr FF
 
Laatst bewerkt:
Zo een square four da's uniek ben er pas eeen tegen gekomen en dat was in passau (oosterijkse-duitse grens) en een blauw witte.
in een woord uniek!! :} :}
 
Die heb ik lekker wel gezien *D Zit echt mooi in elkaar zo'n dinkie. :}
Alleen wat ik ff heb gemist: Zitten er nou ook 4 losse krukassen in?

Ja dat klopt! ;) zal er ook een plaatje van schieten .. :} ik heb er nog een zooitje los liggen O-)
Ook een leuke job om ze exact te timen.... :+ zal eens surfen of ik een exploded vieuw kan vinden zoals v/d straat versie (die is trouwens heel anders)
 
kan je ons vertellen wat de grootste verschillen zijn tussen de racer en de straatversie?

een kenteken ontbreekt zeker?

je maakt mooie vorderingen, ga zo door :}
 
er wordt ook nog veel geraced met oude motoren :} daar moet je eens gaan kijken daar zie je wel geen 4 cil 2 takten maar wel de 350jes en 250jes, afgelopen zomer was ik bij de TT van basse of hoe dat plaatsje ook heet daar hadden ze een klasse bij die demo race voor specials, ze hadden Wil Hartog uitgenodigd maar eeen rondje en toen ging zijn motor kapot :( |( en omdat hij dat sneu vondt voor de organisatie komt hij dit jaar weer dus moet je daar maar eens gaan kijken haha
 
kan je ons vertellen wat de grootste verschillen zijn tussen de racer en de straatversie?

een kenteken ontbreekt zeker?

je maakt mooie vorderingen, ga zo door :}

De straat versie is min of meer gebouwd om betrouwbaar te zijn met natuurlijk alle extra zaken als oliepomp/teller aandrijving/ de koppeling die in de olie draait met schuine (stillere) vertanding ,en de powervalve's die je in de oudere versie's niet zitten (daardoor leek er wel een soort aan/uit-knopje op je gas handle te zitten ,echte hufters!!)

Eigenlijk was zelfs de racer in de laatste versie niet eens zo onbetrouwbaar ,ik kan me herinneren dat ze tijdens de Bol-d'or 24 uurs race tot diep in de nacht kwamen en door een crash uitgeschakeld werden !! *D

Ik weet zeker dat als je met de huidige electronica (injectie /onsteking) en materialen en cilindercoatings een heel betrouwbare niet rokende tweetakt kan maken (ook bimota was daarvan overtuigd............}

Greets
 
er wordt ook nog veel geraced met oude motoren :} daar moet je eens gaan kijken daar zie je wel geen 4 cil 2 takten maar wel de 350jes en 250jes, afgelopen zomer was ik bij de TT van basse of hoe dat plaatsje ook heet daar hadden ze een klasse bij die demo race voor specials, ze hadden Wil Hartog uitgenodigd maar eeen rondje en toen ging zijn motor kapot :( |( en omdat hij dat sneu vondt voor de organisatie komt hij dit jaar weer dus moet je daar maar eens gaan kijken haha

Ben ik er volgend jaar ook ...... ;)
 
Bimota V-Due,ik had hem bijna gekocht,mits hij niet zo slecht getest was '(
V-2 500cc en 115pk ofzo.
2-takt rulessss,jammer dat ze ze niet meer in een mooi frame maken,op de rs250 na dan.
Van de rg500 zijn diverse projecten in zo'n rgv frame :9
Mijn RG heeft nooit een slag verkeert gegeven,jammer dat ik de versn.modificatie niet had toegepast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan