RG 500/4 Suzuki Race Restauratie

fastfreak

MF veteraan
14 feb 2004
3.897
30
alkmaar
Met dit topic deel ik de vorderingen van de restauratie van een Suzuki RG 500/4
productie racer uit '80 :}

We begonnen zo.............
full
 
Laatst bewerkt:
en zo..
full

en ja ik weet jullie hadden mischien de montage van het inwendige willen zien.....sorry |(
 
Da's een gaaf ding :}
Ik heb er 1 uit 1986 staan en die ga ik dit jaar ook opnieuw opbouwen,de versn.bak is ooit ontploft en ik moet nu even bij Waldo gaan choppen.
Maar jij hebt tenminste de échte!
Is dat een RGB :?
 
Da's een gaaf ding :}
Ik heb er 1 uit 1986 staan en die ga ik dit jaar ook opnieuw opbouwen,de versn.bak is ooit ontploft en ik moet nu even bij Waldo gaan choppen.
Maar jij hebt tenminste de échte!
Is dat een RGB :?

Nee het is geen RGB maar een RG 4 ..de RGB heeft getrapte cilinders en een cassette bak
 
Jij hebt de straat uitvoering dan zeker??
en de RGB is inderdaad de doorontwikkeling van de RG 1 t/m 6
ik ga wel ff picies zoeken...
en vermogen ongeveer 120 aw pk's
 
Ja ik heb de straat versie,jaren mee gescheurd totdat de bak ontplofte '( en staat al jaren te versloffen.
Dit jaar race ik geen vol cup-seizoen en kan dus mooi die projectjes oppakken.
Mijn rg500 heeft 95 kruk pk's,maar die ga ik veranderen :+ is genoeg voor te krijgen.
 
Yep !! en die pk's is niet te ruim genomen...0-)

laatst was er een oud collega coureur uit de goeie ouwe tyd ff een proef ritje maken op een ZX-12..,toen die terug kwam zei die ;gaat wel hard zo'n ding maar je krijgt niet die schop in je rug als op zo'n RG ...... })
 
muwhahahaha wat een gruwenlijk vet ding!!!
dat motorblok ook :}

Mooi vind ik hem niet, maar wel super vet! Ik zou hem zelf alleen helemaal updaten ipv herbouwen in ogineele kleuren, maar wie ben ik :P

Superproject dat ik zeker ga volgen!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan