Rgv 250 revisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico001

Rookie
18 mei 2009
26
0
Hallo ik ben bezig met de revisie van een rgv van 93 nu zit ik met een probleem met de powervalves.
Als ik de ze helemaal laat uitkomen kan een van de powervalves de piston raken dat lijkt me niet normaal nu zit ik te denken heb ik iets verkeerd gemonteerd. Zou er mij iemand kunnen helpen aan de tekeningen hoe je ze terug monteerd? Het zijn nog de originele suzuki powervalves volgens mij zijn deze nog in goeie staat deze hebben nu 15950km gelopen.
Alvast bedankt
 
die klepjes slijten ook en moeten ook regelmatig vervangen worden (en zijn prijzig)
Een RGV kan heel goed vast lopen als die klepjes versleten zijn (maatje van mij heeft dat meegemaakt)
Ik meen dat die klepjes zo'n 20.000 mee gaan en dan vervangen moeten worden
Leuk he zo'n twee takt racer?
 
die klepjes slijten ook en moeten ook regelmatig vervangen worden (en zijn prijzig)
Een RGV kan heel goed vast lopen als die klepjes versleten zijn (maatje van mij heeft dat meegemaakt)
Ik meen dat die klepjes zo'n 20.000 mee gaan en dan vervangen moeten worden
Leuk he zo'n twee takt racer?

Hoe kom je dáárbij? In principe hebben die dingen niets te lijden alleen bij de RS250 zijn de PV's een gammel systeem en kan je ze het beste voor andere vervangen. Die van de RGV zijn zover ik weet niet zozeer ook slecht en zeker niet standaard elke 20.000 te vervangen.

De uitspraak: Elke 24.000km je kleppen stellen... leuk hé zo'n 4t? Is net zo juist.
 
Probleem opgelost blijken 2 verschillende powervalves te zijn toen ik hem uit elkaar gooide zag het er al vreemd uit als je in het uitlaatpoort keek. Ik dacht toen dat ze gewoon niet mooi terug kwamen ik koop me gewoon een nieuwe das dan meteen opgelost.
groeten en bedankt voor de antwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan