Ricambi Weiss > wie kan daar iets kopen?

RBS

MF veteraan
8 jan 2010
1.643
49
Hallo,
Ik wilde een belly pan voor een TRX bij Ricambi Weiss aanschaffen. Maar omdat ik geen VAT heb is dat niet mogelijk? Iemand ervaring met Ricambi Weiss? Mogelijk iemand die mij kan helpen?
Gr Ralf
 
zo te zien levert de shop niet aan particulieren.
je moet een dealer van het spul zoeken, of zelf dealer worden.
 
zo te zien levert de shop niet aan particulieren.
je moet een dealer van het spul zoeken, of zelf dealer worden.
Heb al contact met ze gehad en ze leveren inderdaad niet aan particulieren. Maar er zijn mensen op het forum die toch kuipsets rechtstreeks hebben gekocht. Is alleen wel een tijd geleden. Mogelijk is er iemand die het nog steeds kan.
 
Voor een product is dat voor een webshopeigenaar niet ineteressant. Er zal toch wel een dealer zijn? Of een webshop in de UK die het daar aan particulieren verkoopt?
 
ik heb er meermaals kuipen/zitjes gekocht,wel al weer enkele jaren terug
Volgens mij kun je er nog kopen,maar moet je je registreren als "kunde"=klant.
lijkt me het proberen waard.


ie sind EU-Kunde mit Lieferanschrift außerhalb Deutschlands?

Damit wir Ihr Konto auf umsatzsteuerfreie Lieferung umstellen können benötigen wir bei der Registrierung zusätzlich einige Unterlagen. Die Umstellung erfolgt erst nach manueller Überprüfung. Sie erhalten danach eine E-Mail und können bestellen.

Niet dus,weer een goedkope leverancier weg 😏 🤔
 
Laatst bewerkt:
Hhhmmm.... ik heb er inderdaad een keer gewoon besteld, maar dat is al heel wat jaren geleden. Ik had eerst een kuipje gekocht bij een duitse webshop. En die bleek van Ricambi Weiss te zijn, dus toen ik die gesloopt had heb ik rechtstreeks bij hun besteld. Dat ging toen gewoon zonder vragen.... Zonde dat dat niet meer gaat.
Die duitse webshop is kickstartershop misschien daar even contact mee opnemen, de kuipjes op hun site komen dus van ricambi weiss. Vragen of ze een andere willen leveren dan ze zelf op hun site hebben staan.
 
ik heb er meermaals kuipen/zitjes gekocht,wel al weer enkele jaren terug
Volgens mij kun je er nog kopen,maar moet je je registreren als "kunde"=klant.
lijkt me het proberen waard.


ie sind EU-Kunde mit Lieferanschrift außerhalb Deutschlands?

Damit wir Ihr Konto auf umsatzsteuerfreie Lieferung umstellen können benötigen wir bei der Registrierung zusätzlich einige Unterlagen. Die Umstellung erfolgt erst nach manueller Überprüfung. Sie erhalten danach eine E-Mail und können bestellen.

Niet dus,weer een goedkope leverancier weg 😏 🤔
Uit dat stukje lees ik niet dat ze niet aan particulieren willen leveren hoor, eerder het tegendeel. Er staat dat wanneer je ex-btw geleverd wilt worden (als bedrijf dus), je na het aanmaken van je account, war bewijs moet aanleveren en ze pas na controle daarvan je account omzetten naar ex-btw.
 
Uit dat stukje lees ik niet dat ze niet aan particulieren willen leveren hoor, eerder het tegendeel. Er staat dat wanneer je ex-btw geleverd wilt worden (als bedrijf dus), je na het aanmaken van je account, war bewijs moet aanleveren en ze pas na controle daarvan je account omzetten naar ex-btw.

Probeer maar eens een account aan te maken zonder bedrijf in te vullen
 
Ik heb er laatst een kontje voor m’n zxr besteld.
Even een mailtje sturen. Ik moest de artikelnummers die ik wou bestellen doormailen. Na dat gedaan te hebben kreeg ik een factuur in de mail. Dat heb ik via de bank overgemaakt. Binnen 2 weken vanaf de eerste mail had ik het kontje in huis. Een account aanmaken wil niet, je moet een of ander nummer invoeren wat je als particulier niet hebt.
 

Bijlagen

  • 6F1DB542-C259-4E2E-A735-A6FD75F60499.jpeg
    6F1DB542-C259-4E2E-A735-A6FD75F60499.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 12
Ik heb er laatst een kontje voor m’n zxr besteld.
Even een mailtje sturen. Ik moest de artikelnummers die ik wou bestellen doormailen. Na dat gedaan te hebben kreeg ik een factuur in de mail. Dat heb ik via de bank overgemaakt. Binnen 2 weken vanaf de eerste mail had ik het kontje in huis. Een account aanmaken wil niet, je moet een of ander nummer invoeren wat je als particulier niet hebt.

Dat dus.
Maar goed om te weten dat je er nog kunt bestellen 🤗
Niet alle ZXR spulletjes opkopen he😏
 
Bedankt voor je reactie. Inmiddels besloten om toch mijn underbody voor de TDM te gaan herstellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan