Richtinaanwijzers

Martijn25

Die hard MF'er
6 jul 2004
424
0
Groningen
Hallo Collega's,

Op mijn pas gekochte VX800 zitten voor andere knipperlichten...

Ze zijn WEL geel van kleur alleen ze branden ook samen met dimlicht, als ik dan knipper gaan ze ook nogges knipperen. Ze branden alleen continue aan de VOORzijde als ik dimlicht aan heb.


MAG DIT???
 
NEEEEEE. (Maar word wel gedoogd)
En persoonlijk vind ik het ook helemaal niets.
Het is goed om als motorrijder op te vallen in het verkeer, maar om dit te gaan doen met kermis dingentjes....
De motorrijders welke deze niet gebruiken zouden straks over het hoofd gezien kunnen worden en ik ben er zo één. :-)

Er zijn voldoende bedrijven om het in te bouwen, ga daar eens langs om het uit te bouwen.
(Je kunt het ook te koop zetten en laten uitbouwen op kosten van de koper!)
 
Het is heel eenvoudig uit te schakelen.
Er zitten duplolampjes in je richtingaanwijzers. Een gloeidraad van 5 en een van 21 watt. je moet de 5 watt aansluiting onderbreken. Als je een bedradingsschema van je motor hebt kan je door een draadje te onderbreken je 5watt lampjes uitschakelen.
 
Hmmm met de mening kerstverlichting ben ik het niet eens, het zijn immers gewone knipperlampen.... ze branden alleen met dimlicht.

Ik vind het een beetje hetzelfde als het 3de remlicht, eerst mocht het NIET en later is het verplicht dattie brandt :S hoezo dubbel!

Van de RWD mag het idd niet, tuurlijk begrijp ik dat wel!!!
Of ik het verander weet ik nog niet, ik zie wel ff...

Wel bedankt voor jullie reacties!!!
 
VS-versie dus, bergen geimporteerde motoren rijden met deze verlichting rond en wordt ook gewoon gedoogd door de politie. Deze hebben ook wel door dat het de zichtbaarheid verhoogt. Over wel/niet mooi ga ik niet beginnen, dat zijn persoonlijke meningen. het verhoogt in ieder geval weer je persoonlijke veiligheid en wanneer het je niet bevalt is het enorm makkelijk te verwijderen. kwestie van 2 draadjes losmaken.
 
Ja idd VS knipperlampies.
De ene vindt het mooi de andere idd lelijk, ieder zijn eigen mening idd ben ik het helemaal mee eens.

Ik wist alleen niet of het nog WEL of NIET of zelfs GEDOOGD werd, ik zit natuurlijk niet op bekeuring te wachten.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan