Richtprijs 2e hands motor

Hallo allemaal,

Heb mijzelf zojuist geïntroduceerd in het topic 'Voorstellen/introductie'.

Ik ben in bezit een Honda CBX 550 F uit 1986.
Ik heb er nog wat opknapwerk aan maar het resultaat zal een rijvaardig en compleet functionerend exemplaar zijn.

Heeft iemand een idee wat deze motor als richtprijs voor verkoop heeft?

20210226_123628.jpg
20210226_123617.jpg
 
Kijk op verkoopsites en dan kun je zelf je prijs wel bepalen toch?
 
Reken je zelf niet rijk, dit model is nooit erg populair geweest. Zegt niks over de kwaliteit of over hoeveel plezier je er aan kunt beleven maar het drukt wel de prijs.
 
Dat denk ik dus ook. Ik heb deze modellen nog nieuw in de showroom zien staan.
De oudere enkelnokker Honda's zijn veel waard nu, misschien als je wat langer wacht dat ie meer in waarde gaat stijgen, richting 1100 of zo.
 
mijn eerste motor, alleen wel in F2 uitvoering...
prima ding, met de juiste banden prima wegligging..

bij mij was de nokasketting spanner wat gammel..

gekocht voor 4500 GULDEN destijds...
 
De laatste die ik verkocht leverde 400 euro op geloof ik. 10 jaar terug. Keurig fietsje, zelfde kleurstelling als deze.
 
Heb een ST1100. Deze CBX550F zal plaats moeten maken.
Tsja, als je de ruimte er niet voor heb is dat de enige optie inderdaad. Bij mij staat de garage ook redelijk vol met 5 motoren, maar de auto staat toch altijd buiten. Je CBX ziet er in ieder geval nog best goed uit. Zo zie je ze niet echt vaak meer.
 
Tsja, als je de ruimte er niet voor heb is dat de enige optie inderdaad. Bij mij staat de garage ook redelijk vol met 5 motoren, maar de auto staat toch altijd buiten. Je CBX ziet er in ieder geval nog best goed uit. Zo zie je ze niet echt vaak meer.
Thanks, is nog wel een projectje. Heeft ruim 5 jaar stilgestaan. Moet dus eerst grondig onder handen worden genomen om niet als sloop maar als loop te worden weggedaan.
 
Thanks, is nog wel een projectje. Heeft ruim 5 jaar stilgestaan. Moet dus eerst grondig onder handen worden genomen om niet als sloop maar als loop te worden weggedaan.
Als ie weer netjes loopt zou je hem eventueel ook hier op M-F in het marktplaats gedeelte te koop kunnen zetten.
Dan zien alle leden hem, en er zal best wel netjes op gereageerd worden. Dat kost niets, en alle leden kunnen hem zien.
 
Afgelopen zomer een meisje tegengekomen die net een CBX had gekocht, erg nette staat, had er €3000 voor moeten neerleggen.
Gelukkig weet niemand wat een klassieker gaat worden.... KLIK
 
Terug
Bovenaan Onderaan