Richtprijzen Gixxer Fighter

Km. stand? Opties? Bandenslijtage? Goed onderhouden? })

km-stand: 38700 km
opties: intselbare stuurdemper, kleine knippers, devil carbon demper, undertray. K&N luchtfilter.
banden: voldoende
onderhoud: nieuwe olie + filter, nieuwe koelvloeistof, nieuw K&N luchtfilter, nieuwe remblokken voor, recente remblokken achter en recent nieuwe keerringen en olie in de voorvork. En een paar nieuwe lampjes ;)

Een 1100W blok past zonder problemen in dit frame :]
 
Geen idee, ik begreep van o.a. Ron en Dennis (die maat van Fred) in IJzendoorn dat het niet past...

1100W uiteraard wel.. dus als je die kunt vinden..

Owja, nette prijs voor je motor Sander.. 2000 - 2500

Das dus niet voor mijn 7/11W fighter he ;) Ik heb er nog één in de kleurstelling die jij ook had eerst...
 
Ik heb nog een schade gsxr750 uit 91 staan. Kost 1500 euro. Alleen de kuip is kapot, tank zit een deukje in. Zit al een USD in, blok is in uitmuntende staat en heeft volgens mij 30000 gelopen. Ik zal morgen wel ff fotos maken en de exacte kmgegevens doorgeven.
 
Even een paar fotos van de motor welke 1500 euro kost. Frame is onbeschadigd, was een hele nette schuiver. originele uitlaat zit er ook nog bij, deze is onbeschadigd. De km stand is 32000

full
 
Even een paar fotos van de motor welke 1500 euro kost. Frame is onbeschadigd, was een hele nette schuiver. originele uitlaat zit er ook nog bij, deze is onbeschadigd. De km stand is 32000

(Afbeelding)
Zeker een mooi beesje! 8-) Ook een mooi prijsje denk ik zo!
Maar helaas kan, (en mag) er nog niet aan beginnen. -O- Eerst moet ik met mijn vakantie en kamer nog uit de voeten komen |( Het wordt echt een aankoop voor in het najaar... Het kriebelt, het kriebelt... :X

Bedankt voor het mooie aanbod! Snoorder ook zeer bedankt! En wie weet spreken we in de winter iets af!
 
He hallo,

Ben zelf bezig mijn gsxr 750 uit 91 een ander uiterlijk te geven. Nu heb een zoals meerdere dat gedaan hebben een ducati 948 biposto kont gekocht.
Maar ja, nu begint het werk.
Wie kan me helpen en adviseren bij het verbouwen cq aanpassen van het subframe.
Hoe hebben jullie dat gedaan ?

Ik hoop op jullie hulp.

Of is het monteren van een subframe van een ducati 948 een betere/makkelijkere optie ?

Wie o wie helpt me
 
ga zeker een topic beginnen over mijn project.
Bednkt voor de lik, maar er staat erg weinig info over wat ik wil weten.

Belangrijkste voor mij is om het wiel niet weer uit te vinden.
Er zijn er mij veel voorgegaan die een ducatie 748/ 916 kont op hun gsxr uit 91 hebben gezet. Van hun wil ik graag info over het hoe en wat ?

Daarnaast vroeg ik me af of ik eek gewoon een 748 subframe kan monteren om mijn gsxr uit 91 , en het oude eraf zagen ? Heeft iemand hier ervaring mee ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan