Richtprijzen Gixxer Fighter

Netjes! Portemonnee is 'n beetje leeg helaas ;( Verdomme moet dringend een beter-betaald-baantje (zelf bedacht :D ) zien te vinden!

Wel al veel ideetjes! Photoshop lukt ook al aardig nu :)
Dit wordt 'm dames en heren:
full


Ben alleen nog niet uit over de loop van het uitlaatsysteem en welke dempers :D Kan ik weer s lekker over dromen!

Groeten,
Sjoerd

De basis mooi gespiekt van J&J.
 
Laatst bewerkt:
Nog een vraagje: Ik woon nu officieel in Nederland! (Mijn eerste keer...) Hoe werkt dat hier met motoren? Moet je een motor laten keuren? En moet ik nu mijn oude motor van België hier laten inschrijven en laten keuren? En moet ik een nieuw 2ehandsje ook laten keuren?
 
FF een vraagje,

denk dat het op dit topic wel kan ivb de naam er van.
is het een goed idee om een schade motor te kopen voor het maken van een fighter?
ik denk zelf wel dat het kan maar heb er geen ervaring mee.

ben in februari van mn 25 kw af en wil dan wat anders,
maar weet nog niet wat.
ik zit te kijken wat ik nu ga doen een fighter kijkt mee heel leuk maar ik wil iets maken voor weinig geld,
dus daarom de vraag.


:] rij nu gs 500




(o vergeten te vermelden, aangezien mn vriendin heel graag mee rijd moet ze achter op kunnen is dat moerlijker met een fighter of gewoon orginele achterkant houden (fzr 750 of zo?))


:W
 
Laatst bewerkt:
FF een vraagje,

denk dat het op dit topic wel kan ivb de naam er van.
is het een goed idee om een schade motor te kopen voor het maken van een fighter?
ik denk zelf wel dat het kan maar heb er geen ervaring mee.

ben in februari van mn 25 kw af en wil dan wat anders,
maar weet nog niet wat.
ik zit te kijken wat ik nu ga doen een fighter kijkt mee heel leuk maar ik wil iets maken voor weinig geld,
dus daarom de vraag.


:] rij nu gs 500




(o vergeten te vermelden, aangezien mn vriendin heel graag mee rijd moet ze achter op kunnen is dat moerlijker met een fighter of gewoon orginele achterkant houden (fzr 750 of zo?))


:W


Mijn motor heb ik ook gekocht met lichte schade, ben nu op zoek naar een schade fireblade om te verprutsen.. dat is simpelweg omdat ik geen goede kan betalen (student) en omdat de kuip er toch af moet.. dus als die aan diggelen ligt maakt dat niks uit *D
En een schade bak is al snel de helft van de normale vraagprijs.


Stel dat je op een yamaha gezien wil worden 8-)
dan is er van zo'n FZR best wat te maken, een 750 wordt lastig omdat er daarvan niet zo gek veel zijn ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan