Rickman kawa raceklaar maken

Zou niet weten waar ze vandaan komen , heb ik overgehouden van het slopen van een paar oude crossmotoren. volgens mij worden ze ook gebruikt om accus mee vast te zetten.
Degene aan de kant van het zitje is een tankrubber van een crossmotor.
 
Zo staat hij er nu bij , als hij zondag weer buiten staat zal ik een paar beter fotos maken.
full
 
mooie foto's en leuk topic!
Geweldig die oude zeds
wel opvallend je sproeiermaat van 145 naar 160 terwijl er toch maar 80 pk uit komt?? zelf rij ik een Z1A met maatje 125 en 1200 cc en dat is volgens de testbank gegevens genoeg. I je mengsel niet gemeten??
 
Alles is open : uitlaat en inlaat geen filters of demper.
Hebben air fuel gemeten en dat was goed
Koud en hete vermogengrafiek lagen ook bijna op elkaar dat is een teken dat de afstelling wel goed zit.
Als motor te rijk staat stort ie heet in elkaar.
Als ie te arm staat word ie heter beter dan koud.
Blok is volkomen standaard.
Grote sproeiers zal wel komen door de kelken op de carbs.
full
 
NOG EEN PLAATJE VAN MEZELF GEVONDEN HIER OP HET FORUM.
MET DANK AAN : Chriskid
Op de voorgrond staat Ron met zijn spencer outfit.

Groet Willem
full
 
Hey Willem,

Nou weet ik wie er achter deze Rickman zit. Hebben elkaar Zaterdag nog even begroet toen ik bij Piet en Riena langs kwam.

Groet, Rob
 
Hey Rob nou weet ik ook wie er achter voxonda zit.
Lekker gereden?
De motor deed het boven verwachting : stuurde licht en soepel de bochten in , alleen in de hele snelle bochten een beetje beweging.
Maar dat ging over door mijn kop tussen de tellers te gooien.
Blok liep als een kogel de honda van Ron hier boven kon niet meekomen.
Zit nu nog een 750 blok in zijn boldor maar volgend jaar word dat waarschijnlijk een 900.
Voor volgend jaar moet de Bakker klaar zijn.
Dan is een 900 ook niet genoeg vrees ik!

Groet Willem
 
Mooie motoren!
Helaas heb ik geen rickman kawa zien staan :( Maar volgend jaar ben ik er iig weer, en dan wel het hele weekend :)
 
Mooi man, ziet er erg gaaf uit. Rij je nu met gewone straatbanden (heb dezelfde volgens mij onder mijn brik)? Heb je toevallig ook nog een close up van je dynamodeksel, ben wel benieuwd naar je reparatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan