RICO is om!!!!:)

Hoe kun je een van de mooiste motoren nu inruilen voor een van de lelijksten
Afgelopen zaterdag nog een 748 voorbij zien komen op Assen daarachter op een halve minuut een koppeltje Mille´s
Misschien ligt het meer aan het ventje dat er op zit dan aan de motor
Sommige mensen verdienen geen Duc
 
Hoe kun je een van de mooiste motoren nu inruilen voor een van de lelijksten
Afgelopen zaterdag nog een 748 voorbij zien komen op Assen daarachter op een halve minuut een koppeltje Mille´s
Misschien ligt het meer aan het ventje dat er op zit dan aan de motor
Sommige mensen verdienen geen Duc


jou hoef ik nix meer uit te leggen :)

:+
 
Hoe kun je een van de mooiste motoren nu inruilen voor een van de lelijksten
Afgelopen zaterdag nog een 748 voorbij zien komen op Assen daarachter op een halve minuut een koppeltje Mille´s
Misschien ligt het meer aan het ventje dat er op zit dan aan de motor
Sommige mensen verdienen geen Duc

Tsja als jij iedere maand 400 Pleuro´s extra over hebt om te kunnen rijden...VEEL PLEZIER!

Maar als je een beetje betaalbaar en met een beetje vertrouwen wilt rijden, sorry Duc, maar daarvoor ben je toch echt niet gemaakt :j

Duc is een fantastische motor :} , begrijp me niet verkeerd, maar ik vind t meer een zondagsfiets....dan lijkt t tenminste ofdat ie weinig onderhoud nodig heeft ;)
 
Hoe kun je een van de mooiste motoren nu inruilen voor een van de lelijksten
Afgelopen zaterdag nog een 748 voorbij zien komen op Assen daarachter op een halve minuut een koppeltje Mille´s
Misschien ligt het meer aan het ventje dat er op zit dan aan de motor
Sommige mensen verdienen geen Duc

en die 748 heeft maar 123 pk op het wiel (gemeten)
en is relatief betrouwbaar mechanisch, alleen de coureur wil er no wel eens een potje van maken.
en rico veel succes met je nieuwe aanwinst ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven ,we gaan wel weer een keer ergens rijden .(als ik weergenezen ben van mijn stuiterpartij)
*D
 
en die 748 heeft maar 123 pk op het wiel (gemeten)
en is relatief betrouwbaar mechanisch, alleen de coureur wil er no wel eens een potje van maken.
en rico veel succes met je nieuwe aanwinst ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven ,we gaan wel weer een keer ergens rijden .(als ik weergenezen ben van mijn stuiterpartij)
*D

thanx :)

k'hoop dat je het begrijpt.... waarom enzow

wellicht in de toekomst weer mogelijkheden maar trek het ff niemeer zow...

:}
 
Ik heb hem vandaag mogen bewonderen!! Mooie fiets, Rico! Alleen die blauwe Telefonica blijft goed volgen he!?!?! :P

Maar het loopt als een tierelier!! Nu nog een mooie high-mount pot erop.. (ik hoop voor je dat ie nog goed loopt; mogelijk moet je een power-commander monteren).

Grtzz HagaSan, die niet kan wachten tot zijn GSXR afgeleverd wordt.
 
Gefeliciteerd, ik had eigenlijk zelf ook voor de nieuwe GSX-R750 gekozen maar aangezien ik over twee weken geen baan meer heb blijf ik op mijn oude rijden.
(Duc's blijven mooier)
 
Rico is helemaal in zijn nopjes!!!

GIXXER
heartline.gif
GIXXER
 
R6 jes en R1 tjes ;) rijden me niet meer voorbij :p

moeeeehahahahahah wat een lol man ik wist niet wet ik meemaakte... toen ik sharky op zijn R6 voobijknalde })

power to the max :) :) :)

suzie roels :P

echt een fijne moter :P gister al steppie aan de grond en wheelie in 2 - 3 versnelling.

maar de bandjes gaan wel hard weg met dit vermogen.... strepen trekken bij het leven met het uit de bocht komen (in zijn 2!!!!!) dat is ff wat anders als met de ducati !!!!

schakel nog wel vaak te vroeg en zet te weinig toeren met het wheelien, maar dat komt door het feit dat ik die toerentallen niet gewend ben... nog een beetje wennen dus.

wat een lekker weekend :P en niets kapot :)
 
tering stepjes al aan de grond?
pfiew...dat doe je goed..hehehe.. :)

R6 jes en R1 tjes ;) rijden me niet meer voorbij :p

moeeeehahahahahah wat een lol man ik wist niet wet ik meemaakte... toen ik sharky op zijn R6 voobijknalde })

power to the max :) :) :)

suzie roels :P

echt een fijne moter :P gister al steppie aan de grond en wheelie in 2 - 3 versnelling.

maar de bandjes gaan wel hard weg met dit vermogen.... strepen trekken bij het leven met het uit de bocht komen (in zijn 2!!!!!) dat is ff wat anders als met de ducati !!!!

schakel nog wel vaak te vroeg en zet te weinig toeren met het wheelien, maar dat komt door het feit dat ik die toerentallen niet gewend ben... nog een beetje wennen dus.

wat een lekker weekend :P en niets kapot :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan