RICO is om!!!!:)

Heej Ricoh man! Hoorde het gisteren van Fabian op Nurnberg (Yep eerste keer!) Super voor je man! Eindelijk een normale fiets }) ;)
 
Heee Rico...mooi man, dat ie bevalt. Wat zal je weer vrolijk zijn })
Veel fun met je nieuwe fietsie!!!
 
Op zaterdag 15 juni 2002 17:53 schreef Fabian het volgende:
Tsja als jij iedere maand 400 Pleuro´s extra over hebt om te kunnen rijden...VEEL PLEZIER!

IS dat een realistisch bedrag?
Was je duc dan verrot ofzo rico? Of is het echt geen fabeltje over ducs en onderhoud?
 
echt een fijne moter :P gister al steppie aan de grond en wheelie in 2 - 3 versnelling.


Hoe rijd je in hemelsnaam die steppies aan de grond. Ik proberen op het PVI circuit maar niet gelukt. Las in de kickstart een test van alle sportmotoren op een circuit met racers maar niemand die op een Gixxer de steppies aan de grond reed (die gasten reden daar zo te lezen echt godsgruwelijk hard. Echt raar hoor dit ik snap er niets meer van. :?
 
Hoe rijd je in hemelsnaam die steppies aan de grond. Ik proberen op het PVI circuit maar niet gelukt. Las in de kickstart een test van alle sportmotoren op een circuit met racers maar niemand die op een Gixxer de steppies aan de grond reed (die gasten reden daar zo te lezen echt godsgruwelijk hard. Echt raar hoor dit ik snap er niets meer van. :?



john heeft de zijne opgehoogd en rijdt ze nog steeds aan de grond.... plat gooien die hap dus... hard insturen... en platlegge :P

dit was rico dus...

maarueh op het circuit ben je ook niet bezig met een kneedown alleen hard hard hard.... das niet altijd even plat, knie uitsteken is er ook niet echt bij meer voor de grens te bepalen...

op zolder bijvoorbeeld raak ik het asfalt veel minder als op de baars... terwijl ik op de baars veel minder hard door een bocht ga... dat is meer voor het kneedownen als voor snelheid maken.
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 17 juni 2002 15:11 schreef - Pocahontas - het volgende:john heeft de zijne opgehoogd en rijdt ze nog steeds aan de grond.... plat gooien die hap dus... hard insturen... en platlegge :P

Ik wist wel dat je stiekem wel hark kon rijden Poca *D
 
john heeft de zijne opgehoogd en rijdt ze nog steeds aan de grond.... plat gooien die hap dus... hard insturen... en platlegge :P

dit was rico dus...

maarueh op het circuit ben je ook niet bezig met een kneedown alleen hard hard hard.... das niet altijd even plat, knie uitsteken is er ook niet echt bij meer voor de grens te bepalen...

op zolder bijvoorbeeld raak ik het asfalt veel minder als op de baars... terwijl ik op de baars veel minder hard door een bocht ga... dat is meer voor het kneedownen als voor snelheid maken.


Hebben we het over een GSX-R model 2001-2002 zo ja wat voor banden heb je dan RENNSPORT of zo
 
Ik wou schrijven dat ie ze eindelijk allemaal op een rijtje heeft, maar dat gaat geloof ik niet helemaal op in zijn geval :P

Mooie bike
 
Hoe rijd je in hemelsnaam die steppies aan de grond. Ik proberen op het PVI circuit maar niet gelukt. Las in de kickstart een test van alle sportmotoren op een circuit met racers maar niemand die op een Gixxer de steppies aan de grond reed (die gasten reden daar zo te lezen echt godsgruwelijk hard. Echt raar hoor dit ik snap er niets meer van. :?

Steppies van mijn 1000 ook aan de groend :} . Nee, niet toen die omwoei :( (wat een woord)
 
Steppies van mijn 1000 ook aan de groend :} . Nee, niet toen die omwoei :( (wat een woord)

Steppies lukt idd echt wel. Ikke nie hoor! Maar Supervisor reed zelfs zn versnellingspookie aan de grond :}

EDIT: en tsja JohnV die ruled (ook maar een vreemd woord) gewoon 8-)
 
Op maandag 17 juni 2002 22:36 schreef Fabian het volgende:en tsja JohnV die ruled (ook maar een vreemd woord) gewoon 8-)

john?, ach joh.... die wordt al in de eerste ronde kwijtgereje door een ducati.... :z kannie nie bijhouwe (en als je dan vraagt hoe dat komt zegt ie dat zijn bande koud waren *D )
 
john?, ach joh.... die wordt al in de eerste ronde kwijtgereje door een ducati.... :z kannie nie bijhouwe (en als je dan vraagt hoe dat komt zegt ie dat zijn bande koud waren *D )

Dat was jij op die Duc met zijwieltjes van je zeker :j

:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan