Ride on of niet

wes1985

Die hard MF'er
5 okt 2016
314
47
Ik heb een prachtig mooie achterband afgelopen zomer er op laten zetten staat in de schuur zie ik een nietje zitten in mijn band midden op het loopvlak, na dat ik deze eruit had gehaald had ik er nogal de sik in lek.
Nu zag ik dat je ride on in je band kan spuiten en dat dat tegen de buiten kant van je band gaat zitten zijn er mensen met ervaring op het gebied van ride on?
 
Ik weet niet hoe goed dat dat spul werkt ik heb er geen ervaring mee en of het blijft zitten bij hogere snelheden en of een plug in je band zetten geen betere betrouwbaarder oplossing is misschien kan je ergens de specificaties van dat spul vinden en aan de hand daarvan een beslissing nemen ik denk dat het geschikt is om mee naar huis te rijden en dan de band laten repareren of laten vervangen ga er eens mee naar een bandenzaak en laar je daar voorlichten.
 
Ik heb de informatie al opgezocht lijkt mij wel mooi spul het blijft ook aan de band zitten helpt onbalance uit de band halen, ik heb er ook een aantal motor zaken over gebeld daar waren de meningen verdeeld maar of het echt toegevoegde waarde heeft kon er geen zeggen. Wel dat er wat meer tijd nodig was voor het verwijderen van de band met ride on
 
Als je onbalans uit je band wilt halen laat je dat doen op een balanseer apparaat. Toen ik las dat dat spul zou balanceren was meteen al mijn vertrouwen in dat spul verdwenen. het is erg vermoeiend om je zinnen te ontcijferen. Je zou het een stuk leesbaarder maken door punten te plaatsen aan het eind van iedere zin.
 
Ik laat wel een plutje zetten in mijn band ik denk dat dat ride-on leuk is als je naar een land gaat waar de wegen knudde zijn maar daar probeer ik zover mogelijk uit de buurt te blijven, ook vind ik het wel raar dat ze bij de dealers er niet echt positief over kunnen zijn of je goed kunnen informeren.