Riders of the Storm... VTR 1000F (deel 10)

MF VTR Toerrit

  • 28 Mei

    Stemmen: 2 11,8%
  • 29 Mei

    Stemmen: 9 52,9%
  • Andere datum

    Stemmen: 6 35,3%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
zooo ze zetten er nu perfect op jeeeeej

IMAG0301.jpg


IMAG0300.jpg


IMAG0302.jpg
 
Ziet er netjes uit al vind ik het persoonlijk mooier als ze wat omhoog staan.

Gaan er nog mensen naar de TT morgen?
 
Nee geen high mounts ik bedoel als ze gelijk lopen aan het stuk van het kontje waar bij jou je knippers zitten.

Zoiets:


full



Maar het zijn wel mooi dempertjes hoor daar kan ik niks van zeggen.

Heb nog ff een vraagje:
Weet iemand waar ik nieuwe NAKS'en kan bestellen of heeft iemand hier nog een setje liggen?
 
Ja gelukt hoor, nieuwe NAKS besteld en pakkingen, voor het luttele bedrag van €120,- dus dat valt nog wel mee.
 
Geluid is wel erg luid, maar der zitten twee soorten restrictors bij die ik er uiteraard uit heb gelaten. En de.db killers liggen onder het zadel. E keur staat fijn er op dus geen probleem in duitsland
 
Geluid is wel erg luid, maar der zitten twee soorten restrictors bij die ik er uiteraard uit heb gelaten. En de.db killers liggen onder het zadel. E keur staat fijn er op dus geen probleem in duitsland
 
Goeiedag stormriders,

Zit al een tijdje bij het MF en volg deze topic vanaf maart 2010 omdat ik toen een firestorm gekocht heb.

Ik heb hem bij een kleine motorzaak gekocht voor weinig vanwege de lichte schade.

Ben de fiets naar eigen smaak aan het opknappen. Hier een paar plaatjes

full

op de brug i.v.m vervangen naks na de aankoop van de fiets.

full


op m´n werk met zelfgemaakte dempers(demper-hulsen komen bij superpole vandaan)

full


Nog wat aanvullende info. Bj: 1999 type FX, gekocht met km-stand 43000 , huidige stand nu 57000

full
 
Ik vind de bovenste foto wel gaaf, ik vind high-mounts ook echt super!
Jouw dempers vind ik persoonlijk helemaal niets.
PS goed dat je de NAKS hebt vervangen!
 
Op zich het idee van de gehoekte dempers wel leuk, zit er zelf ook aan te denken ala Sp, maar in deze vorm is het imo te extreem uitgevoerd.
 
Laatst bewerkt:
vraagje tussendoor;

wie weet hoe die rubberen afstandhouders heten die in je achterwiel zitten?

die als je het achterwiel eruit haalt, dan het tandwiel eruit haalt, al die rubber nokjes die daar onder liggen, die de 'klappen; opvangen van de ketting/tandwiel naar het achterwiel?

die van mij geven nu 2-3 mm speling dus mogen wel een keer vervangen worden lijkt me...

@julesmushu: mooie dempers, staan mooi, maar staan toch echt niet in lijn met de kont hoor, dan zul je van die plaatjes erop moeten schroeven (zie openingspost) dan komen ze echt mooi te staan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan