Riders of the Storm... VTR 1000F (deel 10)

MF VTR Toerrit

  • 28 Mei

    Stemmen: 2 11,8%
  • 29 Mei

    Stemmen: 9 52,9%
  • Andere datum

    Stemmen: 6 35,3%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dempers staan op de planning voor volgend jaar... (qua budget dan... dat is nu aardig op met deze aanschaf)

Zijn dat foute knippers?

Verder dit jaar van plan iig. een vers oliefilterje en vloeistoffen. Volgend jaar zaken als nieuwe banden, kleppen stellen (bij 25.000 km als ik het goed begrepen heb), en op zoek naar een stel Higgins NAKS (originele zitten er nog in dus dat verdient aandacht)
 
Hoi mede vtr rijders.

Gisteren ben ik gecrashed met mijn vtr, echter ik heb volgende week een circuitdag op assen die ik graag wil gaan rijden. Wie heeft er hier toevallig nog een rode kuip liggen? Kompleet zonder koplamp. Want die heeft het overleeft. Kuipframe is ook krom. Dus bij deze..

Bij voorbaat dank.
 
Ik ben net op zoek naar handspanners!
Wou ze maar uit Amerika gaan bestellen.

[img=300]http://www.superhawkforum.com/forums/attachments/classifieds-32/11331d1301770612-manual-cam-chain-tensioners-sale-sh-cct-jpg[/img]


In elk geval 2 sets voor mezelf, wellicht meer?
Zijn er meer gegadigden?
 
Laatst bewerkt:
Hoi mede vtr rijders.

Gisteren ben ik gecrashed met mijn vtr, echter ik heb volgende week een circuitdag op assen die ik graag wil gaan rijden. Wie heeft er hier toevallig nog een rode kuip liggen? Kompleet zonder koplamp. Want die heeft het overleeft. Kuipframe is ook krom. Dus bij deze..

Bij voorbaat dank.

Oei das klote. Geen rooie kuipen hier :N
Ik heb wel een blauwe polyester race kuip, met deze verlichting.
Streetlegal zeg maar.

Foto-6UEOFO67.jpg


Kuipframepie hoort er bij, want is custom werk.
 
Voila, heb de tijd genomen gisteren om de mijne eens te wassen en eens deftige fotos van te trekken.

P6261101.JPG

P6261103.JPG

P6261104.JPG

P6261105.JPG

P6261109.JPG

P6261110.JPG

P62611071.jpg

P62611081.jpg


Nog iets, ik heb al op sommige Firestorms een sticker zien hangen vlak onder de buddyseat waar er op staat: "V2 dohc 90" of zoiets. Zijn dat andere versies ofzo?
 
Dat is volgens mij een versie eerder, als ik jou teller setje zie. kan het jaartal niet precies noemen die van mij is uit 1999 en die heeft idd zo'n sticker onder de buddy.

Is wel een hele nette VTR, ziet er gelikt uit!

Over de NAKS, ik heb ook nog de orginele erin zitten en die van mij heeft nu 63000 gelopen en twee weken geleden begonnen ze af en toe te tikken, krijg woensdag nieuwe binnen.
 
Laatst bewerkt:
Pffff......
Ik ben ff helemaal klaar met die VTR van mij :(:S

Afgelopen jaar al 1 van de NAKS gebroken waardoor 2 kleppen krom.
Alles uiteraard goed gerepareerd.
Nu rijd ik vandaag gelukkig net 15km van huis, en weer een berg kabaal en herrie uit mn blok, uitgevallen en niet meer lopen....
Ding heeft origineel nu 29132 km op de teller staan :(
 
Ok, ff wat plaatjes geschoten bij een ritje vnv... gisteren was nog wennen aan het geweld nu was het genieten :-P

full


full
 
Oh dat zou ik niet weten :-D

Maar heb de bonnen van de "extras" erbij

Hugger en onderkuip zijn www.pyramid-plastics.co.uk

(daar zijn ze ook te vinden)
 
Op zich het idee van de gehoekte dempers wel leuk, zit er zelf ook aan te denken ala Sp, maar in deze vorm is het imo te extreem uitgevoerd.



Het kwam toevallig zo uit, ik heb gewoon het materiaal gebruikt van de highmounts , lasbochten o.i.d. had ik niet dus dan maar op deze manier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan