Riders of the Storm... VTR 1000F (deel 10)

MF VTR Toerrit

  • 28 Mei

    Stemmen: 2 11,8%
  • 29 Mei

    Stemmen: 9 52,9%
  • Andere datum

    Stemmen: 6 35,3%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heb je allemaal nodig?

gr.

Op dit moment, als die erop zitten, niet standaard dempers.

En/of banden als die nog goed zijn.

Stuurdoppen (aan het eind waar de handvaten zitten), mis er ééntje.

Kilometerplaat. Mijn fiets komt uit engeland n.l. en ik wordt een beetje moe van alles uit miles omrekenen.

Weet niet wat de kleur is, maar als het rood is spiegels. Idem voor voor kuipdelen. Heb een kleine beschadiging in kuipdeel linksvoor, maar dus alleen als ie rood is.

E.v.t. een bubbleruitje als dat erop zou zitten.

Een LED achterlicht als dat erop zou zitten.
 
Op dit moment, als die erop zitten, niet standaard dempers.

En/of banden als die nog goed zijn.

Stuurdoppen (aan het eind waar de handvaten zitten), mis er ééntje.

Kilometerplaat. Mijn fiets komt uit engeland n.l. en ik wordt een beetje moe van alles uit miles omrekenen.

Weet niet wat de kleur is, maar als het rood is spiegels. Idem voor voor kuipdelen. Heb een kleine beschadiging in kuipdeel linksvoor, maar dus alleen als ie rood is.

E.v.t. een bubbleruitje als dat erop zou zitten.

Een LED achterlicht als dat erop zou zitten.

Stuurgewicht heb ik wel ergens los.
Zal eens kijken.

Heb wel een compleet dashboard voor je als je je er erg genoeg aan stoort?
 
Voorkant tegen een auto gereden. Voorvork was krom dus die is eruit. ( wel een andere zodat ermee gerold kan worden.) Blok en frame etc zijn nog goed. Van de highmount uitlaten is 1 demper en linkpijp beschadigt. Nog wel bruikbaar. Het is een zelfbouw hoogsysteem.
 
Voorkant tegen een auto gereden. Voorvork was krom dus die is eruit. ( wel een andere zodat ermee gerold kan worden.) Blok en frame etc zijn nog goed. Van de highmount uitlaten is 1 demper en linkpijp beschadigt. Nog wel bruikbaar. Het is een zelfbouw hoogsysteem.

Heftig verhaal! Zelf niks aan over gehouden?
 
Zeker een leuke fiets...

Probleem is dat ik van mezelf niks meer mag aanschaffen zolang ik nog rood sta (iets wat heb opgelopen door de aanschaf van me VTR deze zomer :P)
 
Bijna altijd een mouw aan te passen... want naar post kantoor moeten ze toch :)
Ik heb nog maar 1 keer iemand meegemaakt die het niet deed!

Maar wie is u eigenlijk Jorrrie?
Geheugen opgefrist! Nieuwe vtr rijder welkom
 
Laatst bewerkt:
Dan had ik toch ook maar moeten bieden... Zagen er mooi uit!


Binnenkort de voorvork keerringen vervangen. Heb even de manual gelezen en hoewel het iets moeilijk is dan mijn ntv,moet op zich wel gaan lukken lijkt me. Alleen vraag ik me altijd af: het terugplaatsen van de voorpoten moet natuurlijk wel precies op de goede hoogte gebeuren... Spreekt dat voor zich of moet ik dan ergens op letten?

Algemene tips zijn sowieso welkom :)

Bedankt voor jullie hulp in ieder geval!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan