Riders of the Storm... VTR 1000F (deel 10)

MF VTR Toerrit

  • 28 Mei

    Stemmen: 2 11,8%
  • 29 Mei

    Stemmen: 9 52,9%
  • Andere datum

    Stemmen: 6 35,3%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou hou me op de hoogte idd, zou 'm ook wel willen. Heb laatst nog de Fireblade van Toseland gekocht via E-bay.de
Jammer dat er geen miniatuur is van de Storm...

Ik krijg bericht als hij geleverd kan worden en dan zal ik het hier ook noemen. Ik heb alvast de yamaha m1 2004 nr.46 1:12 besteld. Die wilde ik ook graag hebben :)

Koppelingscilinder is binnen, thanks revelation!
 
zo net versnellingsbak op ebay gescoord toch maar eens kijken of dat wat is aangezien ik nieuwe versnellingsbaktandwielen belachelijk duur vind €200 per tandwiel vorig jaar 3/4 versnelling vervangen en nu moet 1/2 ook -O-
 
Laatst bewerkt:
zo net versnellingsbak op ebay gescoord toch maar eens kijken of dat wat is aangezien ik nieuwe versnellingsbaktandwielen belachelijk duur vind €200 per tandwiel vorig jaar 3/4 versnelling vervangen en nu moet 1/2 ook -O-
:o wat een geld, ik begrijp dat je dan enkel de noodzakelijke tandwielen vervangt..maar is het niet zo als met ketting-/tandwielen, doorgaans de hele set vervangen?
 
opnemer zit bij vtw in de buurt en werk electronisch daarom kan er ook een speedohealer tussen :Y

en versnellingsbak is alleen tandwiel die noodzakelijk zijn inderdaad

maat nou eentje op eBay gescoord en die komt deze kant op
 
Ah ok, morgen even kijken. Ben er nu even helemaal klaar mee.

Net de wielen gewisseld. Is niet helemaal gelukt, een boutje van de achterste remklauw is afgebroken. Morgen even zoeken of we daar nog een passende bout voor kunnen vinden.

@ jeroen: Mooie wielen!

Ben.
 
Ga vandaag even op zoek in de enorme boutenverzameling van mijn opa, mocht dat niks worden dan hou ik me graag aanbevolen voor een boutje. Ik zal wel even een foto maken van het bewuste exemplaar.


Ben.
 
Heb een andere bout maar deze is niet zo fraai, als je er eentje op zou willen sturen dan graag. Ik stuur je zo wel even een PB.

Vandaag de teller er weer op gezet, alles werkt weer :D Helemaal voor mekaar nu.

Volgende week verder, nog een paar kleinigheidjes en dan is hij klaar. Moeten nog spiegels op, knipperlichten voor, en stadslichtje vervangen en dat was het dan.

Ben.
 
Spiegels zitten er op en de eerste paar honderd kilometer zitten er alweer op. Heerlijk :) Het benzinelampje doet het ook weer, ben nog nooit blij geweest met een benzinelampje dat gaat branden :) Nu wel.

Ben.
 
waarde dus niks dan :X

versnellingsbak is onderweg

ik kijk wel wat het is woensdag ;)

komt ie aan als het goed is

Minder dan niks, was blij dat ik het met gesloten beurs kon regelen met Roger...
Dat blok was wel wat aan gekieteld, maar leverder absoluut niet de 128 pk die beloofd was.
Was echt pure fictie; 115 aan achterwiel + 10% = 128 aan krukas hebben ze gerederneerd.
Vanaf daar is die 128 als "waarheid" aangenomen.
Was echt mega teleur gesteld.
 
Laatst bewerkt:
Deze week binnengekomen. 1:12 is toch niet zo groot als ik verwachtte (tja je kan het opmeten he) maar de kwaliteit van zo'n minichamp model is erg goed! remslangetjes naar iniemiene rempotjes, erg mooi Een paar foto's..
213f9f56e1d505a1790926b8fa3f8588

7e77ff42ed9ccaf3f3b6cf3b161cfa30

beb9482efc6b7ec76f450bbaff844876
 
Minder dan niks, was blij dat ik het met gesloten beurs kon regelen met Roger...
Dat blok was wel wat aan gekieteld, maar leverder absoluut niet de 128 pk die beloofd was.
Was echt pure fictie; 115 aan achterwiel + 10% = 128 aan krukas hebben ze gerederneerd.
Vanaf daar is die 128 als "waarheid" aangenomen.
Was echt mega teleur gesteld.
115 pk kom je al bijna aan met een goed blok nieuw zuigerveren en koppen opgefrist

op de uitdraai staat die nog niet 100% goed afgesteld

Scannen0001.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan