Riding Spirits II voor Playstation II

Ja ik hep um

Tsja het is graafies geen moto gp2 xbox of moto gp3 voor de ps2

Maar geen onaardig spel,wat meer een sim als de twee die ik eerder noemde (je gaat vrij makkelijk op de plaat)

En north schliefe :? ben ik nog niet tegen gekomen ik zal ff kijke (zit naast m'n ps2) heet die baan in het spel ook zo?
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht in spanning af, de Schleife zit op zeker in Gran Turismo 4.
Ook leuk met autos, maar het is leuker met motoren.
 
Ik heb hier een link voor je waar dit spel besproken wordt.

hier dus

Ik heb dit spel snel even op proef gespeeld alleen ik vond er weinig aan. Ik vond het die 50 euro niet waard. Ik vergelijk dan ook alles met gt3 dus er zijn maar weinig spelen die daar aan voldoen. Ik ben 100% motorrijder alleen de nieuwe GT4 die in Dec. uitkomt die komt er wel :z

Ik zou zeggen doe je voordeel met die bovenstaande link :+
 
ik heb hem en helemaal uitgespeeld, er zit GEEN nordschleife in ;( , de enige echte circuits zijn de twin ring motegi en suzuka.

het is idd qua graphics geen echte hoogvlieger, maar het is het enige spel dat echte motoren heeft, en ik heb er veel uren in gestopt, net als met deel 1.

leuk om met je eigen motor (ZX6R) met je eigen pak (kushitani) rond te kunnen scheuren en je geen pijn te doen als je op je bek gaat. en dat zal vaak gebeuren, het is heel moeilijk, vooral deel 1, en dat is waar een hoop mensen op afknappen.

Het feit dat je op een 250 cc tje begint en dat het 2,5 uur duurt voordat je door hebt hoe je een bocht levend uit kan komen, laat staan dat je een mooie lijn kan pakken en iemand in kan halen.

Aan de andere kant geeft eht een veel grotere voldoening dan bij bv motogp als je bij RS het voor elkaar krijgt een bochtenserie strak door te sturen en nog iemand binnendoor steekt ook. RS2 is een stuk makkelijker. of dat een voordeel is weet ik niet, maar nu zitten er ducati aprilia bmw en nog wat niet-japanse merken en supermotards in.

en als je verder komt komen natuurlijk de zx10r, de zx-rr, de 2004 R1, en de rcv te voorschijn })
 
Ik heb het spel ook.
In het begin was het gruwelijk klote sturen en daarom vond ik er niks aan.
Maar nu heb ik afgelopen zondag nog is op mn gemak zitten spelen en het wordt wel steeds leuker.
Maar hoe dan ook het kan niet tippen aan GT 1,2,3,en zeker ook 4 dat is dan wel met auto's maar het is en blijft het beste (Race) spel allertijden. Al komt DTM2 ook aardig in de buurt.

En in GT4 zit zoals je kan lezen op internet de Nordshleife in. Kun je eerst 150 rondjes op je PS2 rijden en daarna met je motor naar de nordshleife toe, 14 euro lappen en de snelste ronde neerzetten :+ ........ja ik droom verder.

Maar ik moet GT4 hoe dan ook hebben eind november komt ie als het goed is.
Dan komen we de winter wel weer door.
 
Wat lul je nou over een koekblik spel man?!!? ;)

Ik heb RSII ook en het is inderdaad een behoorlijk moeilijk spel, je pakt hem niet zo ff op en gaat dan een rondje knallen in de multiplayer.
Maar als er eindelijk wat lukt is zoals eerder al gezegd de voldoening wel veel groter. Ook kan je lekker een beetje (optisch) tunen etc.

nieuwprijs te duur? www.marktplaats.nl ;)
 
Ik heb het spel ook.
In het begin was het gruwelijk klote sturen en daarom vond ik er niks aan.
Maar nu heb ik afgelopen zondag nog is op mn gemak zitten spelen en het wordt wel steeds leuker.
Maar hoe dan ook het kan niet tippen aan GT 1,2,3,en zeker ook 4 dat is dan wel met auto's maar het is en blijft het beste (Race) spel allertijden. Al komt DTM2 ook aardig in de buurt.

En in GT4 zit zoals je kan lezen op internet de Nordshleife in. Kun je eerst 150 rondjes op je PS2 rijden en daarna met je motor naar de nordshleife toe, 14 euro lappen en de snelste ronde neerzetten :+ ........ja ik droom verder.

Maar ik moet GT4 hoe dan ook hebben eind november komt ie als het goed is.
Dan komen we de winter wel weer door.

Toen ik voor het eerst gt3 speelde had ik de neiging om alle race spellen (en dat zijn er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel)van mijn pc,ps2,dreamcast, gewoon maar weg te gooien.

Race driver2 is idd ook wel goed,nu nog ff wachten op forza voor me xbox die ziet er ook veel belovend uit :9
 
Wat lul je nou over een koekblik spel man?!!? ;)

Ik heb RSII ook en het is inderdaad een behoorlijk moeilijk spel, je pakt hem niet zo ff op en gaat dan een rondje knallen in de multiplayer.
Maar als er eindelijk wat lukt is zoals eerder al gezegd de voldoening wel veel groter. Ook kan je lekker een beetje (optisch) tunen etc.

nieuwprijs te duur? www.marktplaats.nl ;)

Rs2 is idd heen heel leuk spel echt waanzinnig goed idee al die bestaande motoren, je ziet dus echt het gekste van het gekste,het is net een soort motor encyclopedie!

maar het stuur gevoel had moeten zijn zoals moto gp2 op xbox (maar dan iets makkelijker onderuit gaan) en de graphics hadden een stuk gepolijster gekund.
 
Terug
Bovenaan Onderaan