ridini90 -> ongeluk gehad

misselijk makend dat het hebben van een gehandicapt kind als smoes/excuus wordt gebruikt, om 2 personen in de vernieling te rijden..
 
Ja ik volg die reactie ook niet helemaal moet ik zeggen.

Maar goed, mooi om te horen dat ze allebei het overleefd hebben. Hopelijk hebben ze niet al te erge verwondingen opgelopen en zijn ze snel weer op de been.
 
misselijk makend dat het hebben van een gehandicapt kind als smoes/excuus wordt gebruikt, om 2 personen in de vernieling te rijden..

Nou, niet als smoes of excuus die vrouw heeft gewoon de echte reden opgebiecht. Niet zo fraai en erg dom maar ja niet meer terug te draaien.
Heb je zelf nooit iets gedaan in het verkeer waarvan je achteraf dacht eigenlijk niet so slim als dat mis was gegaan? Bijvoorbeeld net even te lang op je navigatie systeem, de kaart of naar een mooie vrouw gekeken? Ik wel sorry zelf ik maak fouten.

Mensen maken nu eenmaal fouten in hun leven. En deze vrouw is er denk ik erg van bewust wat het kan betekenen voor iemand als je er wat aan overhoud.
 
misselijk makend dat het hebben van een gehandicapt kind als smoes/excuus wordt gebruikt, om 2 personen in de vernieling te rijden..

Eeh, een tikkeltje verwarring tussen de begrippen excuus en reden ?

Maar 't zal wel lollig bedoelt zijn .

Ik hoop dat alles goed komt voor alle betrokkenen .
 
kalm man, doet die vrouw ook niet expressssssssssttttt.
morgen kan het jou overkomen
Verder natuurlijk heftig, op dat beiden er uiteindelijk goed van af komen.

Nouja, niet met opzet. Ik begreep dat die vrouw met allerlei andere dingen bezig was waardoor ze over de weg zwalkte met haar auto.
 
poe hè, wat een klapper... Hoop dat ze er beide weer bovenop komen, ken de instructeur niet, maar zag hem wel vaak rijden in Hoorn en omgeving...
 
Heb zelf ook nog wel les van hem gehad toen mijn rijschool en die van hem op het zelfde stukje weg AVB les gaven.

Veel strekte beide!
 
misselijk makend dat het hebben van een gehandicapt kind als smoes/excuus wordt gebruikt, om 2 personen in de vernieling te rijden..


:? |(

Verder geen woorden meer aan vuil maken.


Beterschap voor beide piloten. Hopelijk geen blijvende schade bij de betrokkene. Zowel psychisch als fysiek.
 
Laatst bewerkt:
misselijk makend dat het hebben van een gehandicapt kind als smoes/excuus wordt gebruikt, om 2 personen in de vernieling te rijden..

|( Zo is het gewoon gegaan, dat kan toch? :?

Ik wens beide rijders heel veel sterkte en hoop dat ze er heel en gezond weer uitkomen en dan ook nog steeds zin hebben om te motorrijden. ;)
 
Ik kan mij hier wel over opwinden. Iemand die zich laat afleiden door een passagier is mijn inziens niet serieus bezig met het autorijden en kiest daardoor voor het risico om een ander te verwonden/om te brengen.

Hopelijk loopt dit af met een sisser.
 
Ik kan mij hier wel over opwinden. Iemand die zich laat afleiden door een passagier is mijn inziens niet serieus bezig met het autorijden en kiest daardoor voor het risico om een ander te verwonden/om te brengen.

Hopelijk loopt dit af met een sisser.
Met alle respect maar je weet niet waar je over praat ;)
Laten we niet doen alsof die vrouw dit bewust gedaan heeft :/
Zo gaat dit topic straks naar de klote om eenieder zijn ongerief vanwege niet 100% aandacht op het verkeer.
 
Jezus, het zal je gebeuren :X Lekker ook weer dat zo'n koekblikker met van alles bezig is behalve het verkeer.
Voor die koekblikker: hoop dat het je achtervolgt forever...die kijkt voortaan wel uit hopelijk
kalm man, doet die vrouw ook niet expressssssssssttttt.
morgen kan het jou overkomen
Verder natuurlijk heftig, op dat beiden er uiteindelijk goed van af komen.
misselijk makend dat het hebben van een gehandicapt kind als smoes/excuus wordt gebruikt, om 2 personen in de vernieling te rijden..
Ik kan mij hier wel over opwinden. Iemand die zich laat afleiden door een passagier is mijn inziens niet serieus bezig met het autorijden en kiest daardoor voor het risico om een ander te verwonden/om te brengen.
Topic bewijst in ieder geval weer waarom topics over ongelukken waarvan niemand hier betrokken is geweest zo zinloos zijn.
 
Laatst bewerkt:
Topic bewijst in ieder geval weer waarom topics over ongelukken waarvan niemand hier betrokken is geweest zo zinloos zijn.

Er is een MF-er bij betrokken hoor.. ;)

Maar goed dit soort reacties zal je vast wel blijven houden.
 
kalm man, doet die vrouw ook niet expressssssssssttttt.


Wel dus, die vrouw was expressssssssssttttt bezig met andere dingen dan autorijden. Omdat ze verrekt haar auto enkele tellen aan de kant te zetten om daar haar dingetje te doen. :(
 
Laatst bewerkt:
Wel dus, die vrouw was expressssssssssttttt bezig met andere dingen dan autorijden. Omdat ze verrekt haar auto enkele tellen aan de kant te zetten om daar haar dingetje te doen. :(


:^


en dan haar kind de schuld geven...

kan me echt kwaad maken over zoiets...
 
Wel dus, die vrouw was expressssssssssttttt bezig met andere dingen dan autorijden. Omdat ze verrekt haar auto enkele tellen aan de kant te zetten om daar haar dingetje te doen. :(


wat een kul. :( Een kind kan altijd iets in je auto doen wat je afleid en zelf soms aandacht van je vraagt tijdens het rijden. Ook kinderen die geen speciale behoeften en hulp nodig hebben.
 
Een kind kan altijd iets in je auto doen wat je afleid en zelf soms aandacht van je vraagt tijdens het rijden.

Als jij als chauffeur als enige met het kind in de auto zit moet je het kind negeren als het nodig is. Blijkbaar is niet iedereen daar capabel genoeg voor.

Niemand houdt je tegen om je auto in zo`n situatie ff aan de kant te zetten. :(:(
 
Als jij als chauffeur als enige met het kind in de auto zit moet je het kind negeren als het nodig is. Blijkbaar is niet iedereen daar capabel genoeg voor.

Niemand houdt je tegen om je auto in zo`n situatie ff aan de kant te zetten. :(:(


:^


komt er gewoon op neer dat mevrouw niet oplet, en ik vind het onnodig om te vermelden dat het kwam door haar gehandicapte kind of dat ze bijvoorbeeld haar lippen aan het stiften was.

Kind wordt hier als excuus gebruikt, en dat is wat ik verkeerd vind.

Bottomline: Mevrouw lette gewoon niet op de weg..
 
Laatst bewerkt:
Als jij als chauffeur als enige met het kind in de auto zit moet je het kind negeren als het nodig is. Blijkbaar is niet iedereen daar capabel genoeg voor.

Niemand houdt je tegen om je auto in zo`n situatie ff aan de kant te zetten. :(:(
Echt ongelooflijk, iedereen die zo reageert heeft nog nooit met een gehandicapt kind te maken gehad.
Je was er niet bij en je oordeel is gebaseerd op je onderbuik.
Laat het toch rusten en dit topic voor Richard zijn, denk dat die wel steun kan gebruiken ipv dit soort mededelingen.
't is al erg genoeg :/
 
Als jij als chauffeur als enige met het kind in de auto zit moet je het kind negeren als het nodig is. Blijkbaar is niet iedereen daar capabel genoeg voor.

Niemand houdt je tegen om je auto in zo`n situatie ff aan de kant te zetten. :(:(
tenzij het kind zijn handen voor haar ogen deed...
of haar sloeg...
of iets door de auto gooide waardoor ze schrok
of...

:z
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan