ridini90 -> ongeluk gehad

Als jij als chauffeur als enige met het kind in de auto zit moet je het kind negeren als het nodig is. Blijkbaar is niet iedereen daar capabel genoeg voor.

Niemand houdt je tegen om je auto in zo`n situatie ff aan de kant te zetten. :(:(
Wat een onzin. Iedere ongewoon voorval zal altijd je aandacht afleiden, al is het maar voor één seconde. En dat kan helaas voldoende zijn om op de verkeerde weghelft te komen.

En voor je met het verhaal komt dat niets je mag afleiden in het verkeer, ongewone situaties moeten juist je aandacht trekken, zeker in het verkeer want een ongewone situatie kan ook een gevaarlijke situatie betekenen.
:^


komt er gewoon op neer dat mevrouw niet oplet,
Dat ben ik met je eens.
en ik vind het onnodig om te vermelden dat het kwam door haar gehandicapte kind of dat ze bijvoorbeeld haar lippen aan het stiften was.

Kind wordt hier als excuus gebruikt, en dat is wat ik verkeerd vind.
Misschien moet je dat niet die mevrouw verwijten maar de media die dat op hun website plaatst.
 
kalm man, doet die vrouw ook niet expressssssssssttttt.
morgen kan het jou overkomen
Verder natuurlijk heftig, op dat beiden er uiteindelijk goed van af komen.

doet het niet express ???

ik denk het niet, als je aan het rijden bent moet je ook bezig zijn met rijden niet met andere dingen en als er daar door dit soort dingen gebeuren, doe je het gewoon "express"
 
Het blijft in ieder geval altijd oppassen op dijken en andere wegen met dit soort akties.
Je ziet het, het kan iedereen zomaar overkomen.
Hoop dat ze allen er weer bovenop komen :Y

Sterkte iedereen.
 
En zo kan het in een paar tellen fout gaan..

Sterkte voor de instructeur en zijn leerling, hopelijk komen ze er allebei weer goed bovenop en weerhoud het ze er niet van om weer op te stappen.
Ook natuurlijk voor de vrouw en haar kind, die zullen iig goed geschrokken zijn..

Ben zelf ook vaak zat aangereden en je krijgt als slachtoffer echt geen wrok of haatgevoelens naar iemand die een fout maakt. Het belangrijkste is dat iedereen er weer bovenop komt want niemand doet zoiets expres :N
 
Gatver, wat ongelooflijk naar om te horen. Ik hoop dat iedereen weer spoedig mag genezen hiervan! Al zal dat niet meevallen.

Nou ben ik er niet bij geweest ofc, maar als het zo gebeurd is als hier de indruk van wordt gewekt.. Je zou haast die vrouw een schop onder dr hol geven. Dit zal vast de laatste keer zijn dat ze tijdens het rijden op de achterbank kijkt, mag ik hopen.

Ik snap dat je afgeleid kunt raken, maar als jij je prioriteit bij de weg houdt en vooruit kijkt, raak je daardoor niet op de verkeerde weghelft terwijl er ander verkeer tegemoet komt.

Ik vraag me trouwens af hoeveel afstand er nog tussen zat toen ze op de andere weghelft kwam, gezien de instructeur er ook nog op is geklapt. De instructeur rijdt er normaal toch zeker ver genoeg vanaf :S
 
Sterkte voor Ridinini90 en leerling!! :/

En voor de bestuurster: rijbewijs afnemen en nooit meer verstrekken !!! Stomme koekblikster :( :( :(
 
veel geluk met het herstel! en laten we hopen dat deze leerling zich niet laat afschrikken door dit ongeluk van een koekblik!

zie zelf in de auto dat mensen veel te vaak bezig zijn met make-up. radio koters of persoon naast zich.
heb zelfs eens iemand aangesproken over make-up in de auto opdoen en kreeg een snauw...
ben ik ff blij dat ik me radio uit me koppie ken:D kijk nooit naar et domme ding en maar goed ook.
 
Jezus, het zal je gebeuren :X Lekker ook weer dat zo'n koekblikker met van alles bezig is behalve het verkeer.

Precies,alweer zo één..hoeveel moeten er nog komen ..damn ik snap okey gehandicapt kind enzo maar als het kan ga je desnoods de vluchtstrook op,of ga ergens waar je niemand ten laste bent...maarja gelukkig zijn ze buiten levensgevaar en knappen ze snel op.
 
Laatste wat ik heb gehoord over Richard is dat hij beide polsen had gebroken en dat hij een hersenschudding had.

De leerling, die dus per traumahelicopter naar het VU was vervoerd, was geopereerd aan meerdere botbreuken.

Dus op naar volledig herstel.
 
oef..afschuwelijk
ik hoop ontzettend erg dat het mee valt en ze er snel weer bovenop zijn!
 
Damn zeg -O-

Gelukkig beide overleefd. Hoop dat ze er weer snel bovenop zijn.
En van die vrouw der rijbewijs afpakken en nooit meer teruggeven.
 
Laatste wat ik heb gehoord over Richard is dat hij beide polsen had gebroken en dat hij een hersenschudding had.

De leerling, die dus per traumahelicopter naar het VU was vervoerd, was geopereerd aan meerdere botbreuken.

Dus op naar volledig herstel.

Dat zijn de betere berichten.

Nu hopen dat mevrouw ook niks heeft. Of het kind.
 
veel geluk met het herstel! en laten we hopen dat deze leerling zich niet laat afschrikken door dit ongeluk van een koekblik!

zie zelf in de auto dat mensen veel te vaak bezig zijn met make-up. radio koters of persoon naast zich.
heb zelfs eens iemand aangesproken over make-up in de auto opdoen en kreeg een snauw...
ben ik ff blij dat ik me radio uit me koppie ken:D kijk nooit naar et domme ding en maar goed ook.
Niet handsfree bellen, SMS'en, Tomtom, CD'tje verwisselen. :Y
 
Tsja,

als je dochter in de auto bijvoorbeeld een epileptische aanval krijgt geef ik het de almachtig wijze heren hier te doen om hun voertuig in bedwang te houden...
 
hallo allemaal

hierbij wil ik de vrouw van rich jullie even updaten over wat er gister nou is gebeurd,rich is samen met een leerling gister frontaal op de auto geklapt tijdens t lessen,de auto is op de verkeerde weghelft terecht gekomen en heeft beide geraakt,zn leerling is met voor ons nog onbekent letsel naar adam gevlogen en rich ligt in hoorn met twee gebroken polsen en een zeer zware hersenschudding.hij weet zelf niet wat er gebeurd is en als je t hem vertelt verget hij het binnen een minuut,ik moet zeggen dat ze wel een hele vette dikke engel op hun schouders hebben gehad.verder weten wij ook nog niet veel meer en hopen dat het snel weer beter gaat

groetjes

diana van der meijdnen
 
Hey Diana, ik hoop dat je nog even meeleest: ik wens jullie allemaal veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan