ridini90 -> ongeluk gehad

000dwayne000

MF'er
16 apr 2008
42
0
Hoorn
Ik woon op het achterom in Hoorn en kijk uit op de dijk en zag ongeveer een uur geleden allemaal ambulance wagens en politie op de dijk staan. Iets later werd mijn broertje gebelt door een bekende die ons vertelde dat Richard, bij velen bekend als rij-instructeur bij Schreijer, en een leerling betrokken waren bij het ongeluk dat dus had plaatsgevonden op de dijk.
Het ongeluk heeft ongeveer 500 meter vanaf Park Schouwburg de dijk op hebben plaats gevonden. Richard en zijn leerling reden op een recht stuk wanneer een tegemoetkomer (kleine auto) meer bezig was met zijn/haar gehandicapte zoon/dochter, waardoor hij/zij op de verkeerde weghelft terecht kwam. Hierdoor botse eerste Richard's leerling en daarna Richard zelf frontaal op de auto.
De leerling zou per trauma helikopter naar het VU ziekenhuis in Amsterdam zijn gebracht en Richard was buiten levensgevaar.

Bovenstaande is wat ik tot zover heb gehoord, echter weet ik niet of het allemaal klopt. Als mensen meer weten over dit ongeluk, graag even laten weten.

Laten we in ieder geval hopen dat alles goed komt met beide motorrijders (en de koekblikker natuurlijk).

:(
 
Jezus, het zal je gebeuren :X Lekker ook weer dat zo'n koekblikker met van alles bezig is behalve het verkeer.
 
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1081/

Al een geluk hebben beide het overleefd. Veel sterkte aan beide om te revalideren en terug de oude te worden.
 
Laatst bewerkt:
De instructeur Richard is ook actief hier op MF:
ridini90
Heb zelf ook les van hem gehad.

Ik hoop dat hij en zijn leerling het goed maken en wens ze veel beterschap! -O-
 
Laatst bewerkt:
Damn zeg...

Da ziet er niet goed uit...

Hoop dat ze snel weer te been (en te motor) zijn....

-O-
 
Jeetje, das wel heel heftig. Ziet er ook uit alsof het een behoorlijk ongeval was. Hoop dat beide er snel weer bovenop zijn. (En mocht de automobiliste en bijrijder gewond zijn die ook natuurlijk)

Offtopic: Wisten jullie trouwens hoe vaak verongelukt wordt gebruikt in het geval van een gewoon ongeluk waarbij de slachtoffers het overleven? Kom het zelfs regelmatig tegen op ttx en soms zelfs bij het nieuws op tv!!
 
sjonge jonge zeg... nou maar hopen dat leerling zijn interesse niet heeft verloren..oftewel durft hij nog op te stappen straks...

Voor die koekblikker: hoop dat het je achtervolgt forever...die kijkt voortaan wel uit hopelijk

sterkte voor motormuis en motormuis in spe
 
Bah, wat een klapper zeg!
Die 2 hebben volgens mij echt geen schijn van kans gehad... :N
Ik hoop dat beide er weer helemaal bovenop komen.
Sterkte!
 
sjonge jonge zeg... nou maar hopen dat leerling zijn interesse niet heeft verloren..oftewel durft hij nog op te stappen straks...

Voor die koekblikker: hoop dat het je achtervolgt forever...die kijkt voortaan wel uit hopelijk

sterkte voor motormuis en motormuis in spe

kalm man, doet die vrouw ook niet expressssssssssttttt.
morgen kan het jou overkomen
Verder natuurlijk heftig, op dat beiden er uiteindelijk goed van af komen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste reactie:
***** wat een klote ervaring voor die motorrijder in spé die les had!

Gelukkig hebben ze het beiden overleefd. Stom dat zoiets tot stand komt door iemand die NIET oplet in het verkeer :(

Hopelijk knappen beiden snel op!!!
 
'Richard van Rijschool Schreijer (Hoorn) ongeluk gehad' > 'ridini90 -> ongeluk gehad'
 
kalm man, doet die vrouw ook niet expressssssssssttttt.
morgen kan het jou overkomen
Verder natuurlijk heftig, op dat beiden er uiteindelijk goed van af komen.

Nee ze doet het niet express maar had wel zo wijs kunnen zijn om de auto even aan de kant te zetten en dan haar bezigheden achter zich uit te voeren...

:( :( :(
 
Hoop voor ze dat het erg meevalt !!!

Hele nare manier om kennis te maken met de risico's van t motorrijden :r


vind het rechterbeen van de leerling er wel heel raar bijliggen, hoop niet voor hem dat die lichte plek ze knie is die door het pak steekt, want dan is het echt fout
 
Terug
Bovenaan Onderaan