Ik vraag mij af bij welke km stand de riem vervangen moet worden.
WPH geeft 2 tabellen aan ....
Ik kom er maar niet uit
Eerste tabel
BIJ 10000 KM BIJ 30000 KM BIJ 50000 KM EN BIJ 70000
KM
Veiligheidsblokkeringen - controle
Bougie Vervangen
Transmissieriem - vervanging
Gascommando - registratie
Luchtfilter - reiniging
Luchtfilter van de riemruimte - Controle
Oliefilter van de motor - Vervangen
Kleppenspeling - Controle
Elektrische installatie en accu - Controle
Peil van de koelvloeistof - controle
Oliepeil van de remmen - controle
Motorolie - Vervangen
Slijtage van de rempastilles - controle
Schuifsleden / variatorrollen - Vervanging
Spanning en slijtage van de banden - controle
Test van het voertuig en reminstallatie - rijtest
Naafolie - Controle
Minimum regime van de toeren van de motor - Regelen
Palrol van de standaard Ver
tweede tabel
BIJ 20000 KM BIJ 40000 KM BIJ 60000 KM EN BIJ 80000
KM
Veiligheidsblokkeringen - controle
Beslagring van de geconduceerde poelie - controle
Bougie Vervangen
Transmissieriem - vervanging
Gascommando - registratie
Luchtfilter - reiniging
Luchtfilter van de riemruimte - Controle
Oliefilter van de motor - Vervangen
Kleppenspeling - Controle
Elektrische installatie en accu - Controle
Motorolie - Vervangen
Peil van de koelvloeistof - controle
Oliepeil van de remmen - controle
Slijtage van de rempastilles - Controleren
Schuifsleden / variatorrollen - Vervanging
Spanning en slijtage van de banden - controle
Test van het voertuig en reminstallatie - rijtest
Hieruit maak ik op dat ik bij de 20 000 de riem kan vervangen wat is jullie mening?
Ik snap niet zo goed waarom er 2 tabellen staan.
De olie moet zowieso om de 6000 dus dat kan al niet echt kloppen in tabel
WPH geeft 2 tabellen aan ....
Ik kom er maar niet uit
Eerste tabel
BIJ 10000 KM BIJ 30000 KM BIJ 50000 KM EN BIJ 70000
KM
Veiligheidsblokkeringen - controle
Bougie Vervangen
Transmissieriem - vervanging
Gascommando - registratie
Luchtfilter - reiniging
Luchtfilter van de riemruimte - Controle
Oliefilter van de motor - Vervangen
Kleppenspeling - Controle
Elektrische installatie en accu - Controle
Peil van de koelvloeistof - controle
Oliepeil van de remmen - controle
Motorolie - Vervangen
Slijtage van de rempastilles - controle
Schuifsleden / variatorrollen - Vervanging
Spanning en slijtage van de banden - controle
Test van het voertuig en reminstallatie - rijtest
Naafolie - Controle
Minimum regime van de toeren van de motor - Regelen
Palrol van de standaard Ver
tweede tabel
BIJ 20000 KM BIJ 40000 KM BIJ 60000 KM EN BIJ 80000
KM
Veiligheidsblokkeringen - controle
Beslagring van de geconduceerde poelie - controle
Bougie Vervangen
Transmissieriem - vervanging
Gascommando - registratie
Luchtfilter - reiniging
Luchtfilter van de riemruimte - Controle
Oliefilter van de motor - Vervangen
Kleppenspeling - Controle
Elektrische installatie en accu - Controle
Motorolie - Vervangen
Peil van de koelvloeistof - controle
Oliepeil van de remmen - controle
Slijtage van de rempastilles - Controleren
Schuifsleden / variatorrollen - Vervanging
Spanning en slijtage van de banden - controle
Test van het voertuig en reminstallatie - rijtest
Hieruit maak ik op dat ik bij de 20 000 de riem kan vervangen wat is jullie mening?
Ik snap niet zo goed waarom er 2 tabellen staan.
De olie moet zowieso om de 6000 dus dat kan al niet echt kloppen in tabel
Laatst bewerkt: