Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Check ff de topics over R6 en cilinderwand problemen via zoekfunctie , Als het perse een R6 moet zijn zou ik zelf een later model (die met de USD voorvork) kiezen !
Ik heb er een keer op gereden voor een hele dag. Wat ga je meemaken tov mijn SV ervaring:
Heel weinig stuuruitslag! Heel erg voorover zitten.
Lui onderin, boven de 6000 toeren gaat het leven en boven de 9000 zat mijn broek haast vol....
TOV 2 cylinder, erg soepel allemaal
Ik heb mijn R6 net verkocht (10 min. geleden), deze was uit 1999 dus zelfde model ongeveer en ik heb er ruim 25.000 KM mee gereden in 2,5 jaar. Ik had zelf geen moeite met de positie, ik ben zelf 1.75m niet al te groot dus maar ik pas er fijn op, heb er ritten mee gereden van 550km en had geen last van mijn rug of nek oid. Dit zal per persoon natuurlijk verschillen.
Qua rijden was het een fijn ding, wat Ikkos zegt is wel waar over de toeren, wanneer je hem doortrekt is ie echt wel snel, onderin kun je lekker rustig rondtokkelen. Maar zoals iedereen altijd zegt; gewoon proefrijden.
Dank voor je reactie en gefeliciteerd met de verkoop. Heb je ook al iets weer gekocht? Ik heb eventueel nog een mooie Ducati Monster S4 in "aanbieding"...
Ja ik heb een R1 uit 2006 gekocht dus die ducati gaat m niet worden
Tja... dat denk ik niet nee...
Waarom een R1? Heeft de R6 onvoldoende power voor je??
Ik kom natuurlijk van een koppelpakhuis dus ben enorm benieuwd morgen.
Laat het zeker wel even weten morgen.
R6 proef gereden vandaag.
Reed prima en op zich een mooie fiets.
Met de prijs ben ik er echter niet uitgekomen met de verkoper.
Dus de S4 is nog niet ingeruild en dus nog te koop...
Van een duc naar een Japanse 13 in een dozijn melkpak.......
Veel plezier en begin maar vast weer geld opzij te leggen.... om weer een duc te kopen
Een R6 van 1999 tot 2002 zou ik vanwege het mogelijke cilinderprobleem per definitie laten staan.